ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

... 33 - πρώτοι - μήνες φυλάκιση στον Π. Κωστόπουλο ...

Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

www.anasigrotisi.blogspot.gr
αναδημοσίευση


e-mail αναγνώστη
Καταδίκες για τον Πέτρο Κωστόπουλο

«Την Τετάρτη 29/1, εκδικάστηκαν οι αγωγές πέντε εργαζομένων εναντίον του πρώην εργοδότη μας Πέτρου Κωστόπουλου για μη καταβολή δεδουλευμένων, αποζημιώσεων απολύσεων κι επιδομάτων αδείας.
Και το αποτέλεσμα ήταν συνολικά 33 μήνες φυλάκιση, ένοχος κατά συρροήν και κατ' εξακολούθηση, και 8.200 ευρώ πρόστιμο συνολικά για τις 5 υποθέσεις.

Αν μη τι άλλο ήταν μια πρώτη νίκη των εργαζομένων εναντίον του Πέτρου Κωστόπουλου και η πρώτη δικαστική του ήττα.

Μετά από 2 χρόνια τρέξιμο στην Ευελπίδων, αισθανθήκαμε δικαίωση. Σήμερα Παρασκευή 31/1 έχει οριστεί να γίνει και νέα παρόμοια δίκη, και από εβδομάδα ακολουθούν επίσης και άλλες. Έπεται συνέχεια λοιπόν.»
---