ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

...Ο αμετανόητος αρχηγός δεν έχει πάρει χαμπάρι- Ποιος θα προστατεύσει το Σώμα;

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

5 ΧΡΟΝΙΑ PEIRATIKO REPORTAZ

Σας το λέω υπεύθυνα.
Ο αρχηγός του Λ.Σ, κ. Δημ.Μπαντιάς δεν έχει πάρει χαμπάρι για την "ΣΥΓΝΩΜΗ" του σε υπουργό και κυβέρνηση και θεωρεί, μάλιστα,  πως όσα είπε,  προστάτευσαν το προσωπικό και έπρεπε να τα πει.
Πως ονομάζεται αυτό;
Εγωισμός ενός αμετανόητου άναυτου αρχηγού από τις Βρυξέλλες, που δεν έχει ιδέα από σκάφη, διασώσεις-επιχειρήσεις και το μόνο, που τον ...καίει είναι να μείνει αρχηγός επί προεδρίας,
να ευχαριστεί και να εκλιπαρεί τους φίλους του του εφοπλιστές για χορηγίες , να συχνάζει στις δεξιώσεις τους και να τους ξεσκονίζει, να είναι ο ίδιος ήσυχος στην πολυθρόνα του και να περνάει 
καλά, να τον φρουρούν κι αυτόν και τον υπουργό του, δεκάδες Κεατζήδες, 24 ώρες το 24ωρο
και να ζει σε "συννεφάκια".

Καμιά σοβαρότητα. Παντελής ανευθυνότητα. Αποδεδειγμένη απειρία και έλλειψη ικανοτήτων.
Μηδέν ψυχραιμία.
 Προσπάθεια να μιλήσει στη Βουλή με το ζόρι.
 Και βέβαια,  πρωτοφανής προκλητικότητα αρχηγού, που ρίχνει στην ...πυρά ολόκληρο τον επιχειρησιακό τομέα του Σώματος κι αντί να παραιτηθεί, κάθεται αμέριμνος στο γραφείο του
 και δηλώνει πωςέπραξε το σωστό.
Η κρίση στο Σώμα δεν είναι δυνατόν να...σέρνεται μέχρι τον Μάρτη, στις 10 ή στις 15-20...
Οι αξιωματικοί, ο επιχειρησιακός Τομέας και οι πλωτατζήδες όλοι, αλλά και η πλειονότητα
 του προσωπικού, ΑΓΑΝΑΚΤΕΙ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ...ΤΩΡΑ.
Κι εκείνος, ο Κρητικός, που έχασε νου και γνώση,  στον κόσμο της "γαλήνης των Βρυξελλών"...
Κάθε μέρα θα χειροτερεύει η κατάσταση και όταν γίνει η "έκρηξη" από τα κάτω , ο ΥΝΑ είναι ο
 πρώτος που θα λογοδοτήσει για την επιλογή του να τον κρατάει στη θέση του.
Αυτόν , ο οποίος είπε την ΣΥΓΝΩΜΗ με την απειρία χθεσινού λιμενοφύλακα.
 Και ενώ σείεται το Σώμα ο ίδιος ακούνητος το παίζει μεγάλος και τρανός...ακόμα!
Οι κ.κ υπαρχηγοί του Λ.Σ, Κουνουγέρης και Τσιαδής καλά θα κάνουν να διαχωρίσουν την θέση
 τους, άμεσα...

Πόπη Χριστοδουλίδου