Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτη, στην
Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου
της Βουλή
peiratiko reportaz: "Συγνώμη", κύριε υπουργέ,
αλλά μας προκαλείς
να σχολιάσουμε...
M.B¨
"Προσωπικά, δηλώνω ότι είμαι
ανοιχτός σε όλες τις μορφές κριτικής.
Θεωρώ όμως ότι το Λιμενικό Σώμα - και
αντιλαμβάνομαι ότι ως
πολιτικός υπεύθυνος μπορεί να είμαι και αντιμέτωπος με
κακόπιστη κριτική -
το οποίο δεν ανήκει στον Βαρβιτσιώτη, δεν ανήκει στην
κυβέρνηση Σαμαρά,
ανήκει στον ελληνικό λαό και υπηρετεί τον ελληνικό λαό, θα
πρέπει να
γίνεται στόχος καλόπιστης κριτικής, όπως θα πρέπει να γίνονται και
όλα τα
ένστολα σώματα που υπηρετούν τη χώρα."
Σχόλιο peiratikou reportaz¨
Κύριε υπουργέ εσύ και το επιτελικό σου γραφείο, μεδικές εντολές και καθοδήγηση
φυσικά, πράττετε εντελώς το αντίθετο. Ανάγκασες τους αξιωματικούς να έρθουν
στη Βουλή, γιατί μόνος σου δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις,με τίποτα
και δημιούργησες έτσι ΡΗΓΜΑ στις σχέσεις αρχηγού-προσωπικού. Γιατί αυτός
που ΕΣΥ κρατάς ακούνητο, "τορπίλισε" με την "συγνώμη"
σε σένα και στην κυβέρνηση
τα πάντα.
Και τώρα, κ. Μιλτιάδη, ο κ. Μπαντιάς το παίζει ΑΝΕΤΟΣ...
Κι εσύ κάθεσαι
και κοιτάς πως....γκρεμίζεται με την εντολή και την δική σου ανοχή ένα
Σώμα Ασφαλείας.
Όσο για το Λ.Σ , ΕΣΥ, που το έφθασες στα 8.000 οργανική δύναμη, δηλαδή περίπου
4.500 πραγματική δύναμη, το χρησιμοποιείς ως "οργανάκι" σου, με
το κατάπτυστο και απαράδεκτο γραφείο σου και τους κ.κ "Μπ", "Παπα",
πρώην ναυτοδίκες, απόστρατους με την χειρότερη φήμη στο Λιμενικό και
εν ενεργεία γλείφτες, πιόνια και αρχιλαμόγια να... παραδιοικούν...
----------------------------------------------------------------------------------
Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης:
"Επιπρόσθετα, πήρα αυτή την πρωτοβουλία
συναισθανόμενος ότι πρέπει
κάποια στιγμή στη χώρα αυτή να πράξουμε το
αυτονόητο, να έχουμε
πρώτα γνώση των στοιχείων, πριν οδηγηθούμε όλοι μας σε
συμπεράσματα. Δηλαδή, να προτάξουμε την ενημέρωση πριν την κριτική
και την άδικη
καταδίκη.
σχόλιο peiratikou reportaz:
Εσύ τα λες αυτά, που με τους άσχετους
αξιωματικούς του γραφείου σου και τους άπειρους επικοινωνιολόγους,
δεν έκανες συνέντευξη τύπου, ως όφειλες εξ αρχής και έδωσες επιλεκτικά
σε ΜΜΕ, που δημοσιεύουν τα πάντα, δίχως κριτική, καταθέσεις, που
κάλλιστα τις χαρακτηρίζεις "πλαστές" και "κατασκευασμένες".
Γιατί, αλλιώς πως ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ο πρόσφυγας, που δεν έχει δει, παρά μόνο μια
φορά, θάλασσα στη ζωή του να γνωρίζει τα φώτα ναυσιπλοΐας...
Η να ερωτάται, "αν είναι ικανοποιημένος από την συμπεριφορά των
λιμενικών" και να απαντάει...ΦΥΣΙΚΑ ..."ναι".
Ενώ πουθενά δεν υπάρχουν τα ερωτήματα: Από που ξεκίνησαν,
ποιον πλήρωσαν,ποιοι ήταν οι Τούρκοι δουλέμποροι, πόσα χρήματα
έδωσαν κι άλλα πολλά βασικά και απολύτως απαραίτητα...
Και μιλάς ΕΣΥ για...ενημέρωση....
-------------------------------------------------------------------------------------
Μιλτιάδης Β.
[…]Δεν ήμουν από αυτούς που
ζήτησαν ΕΔΕ με την πολιτική ευθύνη, για
τη διερεύνηση του περιστατικού. Ζήτησα,
όμως, από τις αρμόδιες
εισαγγελικές αρχές να προχωρήσουν σε αυτό το οποίο και
εγώ θεωρώ
ως ανεξάρτητη έρευνα. Διότι οι εισαγγελικές αρχές τόσο της Κω,
η
οποία έχει επιληφθεί του γεγονότος, όσο και η εισαγγελική αρχή
του Ναυτοδικείου
του Πειραιά, που εξετάζει τις συνθήκες για τις
ενδεχόμενες ευθύνες του
πληρώματος, δεν επηρεάζονται από τον
Υπουργό Ναυτιλίας και από τον Αρχηγό του
Λιμενικού Σώματος,
αλλά είναι ανεξάρτητες αρχές, πέρα και μακριά από το
λιμενικό σώμα.
Παράλληλα, γίνεται διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης για
θέματα που έχουν να κάνουν με τη λειτουργία του σκάφους, την
εκδήλωση πυρκαγιάς
και άλλα τεχνικά ζητήματα, που έχουν σχέση
με την συγκεκριμένη υπόθεση.
Σχόλιο peiratikou reportaz:
Ποια είναι η Ανεξάρτητη Αρχή;
Για το Λ.Σ, μόνο ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου για ένα τόσο σοβαρό θέμα
μπορεί. Ουδείς άλλος.
Μετά, γιατί ΕΣΥ με τις "παραλαβές" και ευγενικές χορηγίες" ,που τα επιλύεις
όλα με τις... "φωτογραφίες" σου, δεν μας λες, γιατί το ναυαγοσωστικό εκεί
στη Λέρο και όχι μόνο έχει μονό πλήρωμα, γιατί, στο Φαρμακονήσι δεν
έχεις σκάφος ΠΑΘ ή άλλο μεγάλο πλωτό και έχεις καταδιωκτικό,
γιατί πήρε φωτιά η μία μηχανή, πόσα σκάφη είναι...οριακά να μείνουν,
πόσα είναι χαλασμένα, πόσα δεν έχουν συντηρηθεί, όπως πρέπει και τα... λοιπά.
ΜΗΠΩΣ ΚΡΥΒΕΙΣ ΤΑ ΧΑΛΙΑ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Η
ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΣΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΤΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ Λ.Σ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ;;;
--------------------------------------------------------------------------------
Μ.Β
Πρέπει, να υπάρχει όμως και ένας σεβασμός
απέναντι στα στελέχη, απέναντι
στα παιδιά του Λιμενικού που εκτελούν αυτές τις
επιχειρήσεις.
Δεν υπάρχει καμία πολιτική οδηγίαούτε για βίαιες επαναπροωθήσεις,
όπως έχει γραφεί κατά κόρον, ούτε για άλλου είδους
απάνθρωπες συμπεριφορές. Η
εντολή που υπάρχει είναι σαφής και
είναι η περιφρούρηση των συνόρων και η
διάσωση κάθε ανθρώπινης ζωής
στη θάλασσα και γι' αυτό είναι ελάχιστα τα
περιστατικά, με σημαντικότερο
το τελευταίο στο Φαρμακονήσι, όπου έχουμε σε
επιχείρηση διάσωσης
απώλεια ανθρώπινης ζωής.
Σχόλιο peiratikou reportaz: Εκτίθεσαι κύριε υπουργέ.Τελεία. Και...παύλα!
Όσο για το προσωπικό, αν ο πολιτικός του προϊστάμενος έχει ΑΚΥΡΩΣΕΙ
την ηγεσία του κι έχει διατάξει να το παραδιοικούν κάτι άσχετοι με "παρεούλες"
φρόνιμο είναι να σιωπά!
Πόπη Χριστοδουλίδου( σχόλια).
