Με βάση την προηγούμενη ανάρτηση μου για το "Υπουργείο των Εφοπλιστών" το οποίο θα στελεχώνεται και πάλι από το προσωπικό του Λιμενικού Σώματος, από αναγνώστη του μπλογκ πήραμε την ακόλουθη επιστολή:
Στην πιο πάνω ανάρτησή σας μνημονεύετε ότι οι απόστρατοι λιμενικοί προσλαμβάνονται από τις ναυτιλιακές εταιρείες ως επιβραύευση των υπηρεσιών που προσέφεραν στους εφοπλιστές κατά τη διάρκεια τη υπηρεσίας τους στο Λ.Σ.
Μήπως μπορείτε να παρουσιάσετε στοιχεία με ονοματεπώνυμα των λιμενικών (ανεξαρτήτως βαθμού) που έχουν αποστρατευθεί την τελευταία δεκαετία και πόσοι εργάζονται σε ναυτιλιακές εταιρείες??
Σε κάθε περίπτωση όμως για τους επιτελικούς Αξιωματικούς (Αρχηγούς κ.λ.π.) η προσληψή τους γίνεται με βάση τα προσόντα τους και τις γνώσεις τους τις οποίες καλούνται να συνεχίσουν να προσφέρουν στην υπόθεση της ναυτιλίας και δεν νομίζω ότι τους προσλαμβάνουν για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Δεν μπορεί να καίγονται και τα χλωρά μαζί με τα ξερά κλαδιά.
---------------------------------------------
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Δεν θα διαφωνήσω καθόλου μαζί σας. Δεν θέλω να γενικεύσω, ούτε να "κάψω" με τα ξερά και χλωρά.
1. Δεν μιλάω για την πλειοψηφία των λιμενικών που απλά βγάζουν το μεροκάματο τους και απλά έχουν το δικαίωμα να ταξιδεύουν τζάμπα με ακτοπλοϊκά πλοία...
Αν πάνε για δουλειά, το καταλαβαίνω το τζάμπα (σ.σ. εκτός και αν έχουν πληρωθεί τα οδοιπορικά...). Αν πάνε για διακοπές, διερωτώμαι γιατί;;;
2. Σαφώς κάποιοι είναι ικανοί και άξιοι και για το λόγο αυτό εφοπλιστές χρησιμοποιούν την εμπειρία τους σε άλλα πόστα. ΟΜΩΣ, έχουν παραιτηθεί από τις παχυλές συντάξεις τους; Αμφιβάλω...
3. Σαφώς πολλοί εφοπλιστές είναι φραγκοφονιάδες και δεν προσλαμβάνουν τους λιμενικούς για φιλανθρωπικούς σκοπούς...Δεν χαρίζουν ούτε ένα ευρώ, ακόμα και για θέματα ασφαλείας των πλοίων τους... Μήπως κάποιοι εξαγοράζουν τις καλές υπηρεσίες που τους προσέφεραν όταν ήταν λιμενικοί; Για παράδειγμα μπορώ να θυμηθώ πρώην Αρχηγό να συμμετέχει σε επιχείρηση απορρύπανσης ακτών με ...φόρμα εργασίας και μετά να εργάζεται ή να συμβουλεύει τη συγκεκριμένη εταιρεία όταν αποστρατεύτηκε. Αλήθεια πόσες δουλειές (βλέπε επιχειρήσεις απορρύπανσης ακτών και θαλασσίων περιοχών) πήρε η συγκεκριμένη εταιρεία όσο ήταν ο εν λόγω Αρχηγός του ΛΣ;
Μια δεύτερη περίπτωση λίγο ποιο παλιά, επί εποχής του μακαρίτη Παντελή Σφηνιά (σ.σ. μια και συμπληρώνονται σήμερα δέκα χρόνια από το ναυάγιο του Εξπρές Σάμινα με τους 80 νεκρούς), πρώην υπαρχηγός του ΛΣ ανέλαβε διοικητικό στέλεχος στη Μίνοαν Φλάινγκ Ντόλφινς και εκπροσωπούσε μάλιστα την εταιρεία στη Γνωμοδοτική Επιτροπή Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΓΕΑΣ για τους παλιότερους, νυν ΣΑΣ για τους νεώτερους...) ενώ λίγους μήνες νωρίτερα ήταν ο ίδιος στη ΓΕΑΣ ως εκπρόσωπος του Υπουργείου με την ιδιότητα του αρμόδιου για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Δεν λέω ότι είναι παράνομο αλλά είναι θέμα ηθικής τάξης για μένα. Πόσο μάλλον όταν από τη ΓΕΑΣ δεν έπαιρναν άδειες σκοπιμότητας πλοία άλλων ακτοπλοϊκών εταιρειών. Πόσο μάλλον όταν καράβι που δεν έπαιρνε άδεια, όταν αγοράστηκε από τη Μίνοαν Φλάινγκ Ντόλφινς πήρε...
Βέβαια, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις με αξιωματικούς οι οποίοι φαγώθηκαν από προηγούμενες ηγεσίες του ΛΣ και αναγκάστηκαν να συνεχίσουν την καριέρα τους σε ναυτιλιακές εταιρείες λόγω εμπειρίας...
4. Πόσα παιδιά λιμενικών εργάζονται σε ναυτιλιακές εταιρείες; Ξέρω τουλάχιστον ένα που ο πατέρας του εργαζόταν σε θέση-κλειδί του Υπουργείου και χορηγούσε πιστοποιητικά για τη συγκεκριμένη εταιρεία.
Βασίλης Τζήμτσος
Στην πιο πάνω ανάρτησή σας μνημονεύετε ότι οι απόστρατοι λιμενικοί προσλαμβάνονται από τις ναυτιλιακές εταιρείες ως επιβραύευση των υπηρεσιών που προσέφεραν στους εφοπλιστές κατά τη διάρκεια τη υπηρεσίας τους στο Λ.Σ.
Μήπως μπορείτε να παρουσιάσετε στοιχεία με ονοματεπώνυμα των λιμενικών (ανεξαρτήτως βαθμού) που έχουν αποστρατευθεί την τελευταία δεκαετία και πόσοι εργάζονται σε ναυτιλιακές εταιρείες??
Σε κάθε περίπτωση όμως για τους επιτελικούς Αξιωματικούς (Αρχηγούς κ.λ.π.) η προσληψή τους γίνεται με βάση τα προσόντα τους και τις γνώσεις τους τις οποίες καλούνται να συνεχίσουν να προσφέρουν στην υπόθεση της ναυτιλίας και δεν νομίζω ότι τους προσλαμβάνουν για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Δεν μπορεί να καίγονται και τα χλωρά μαζί με τα ξερά κλαδιά.
---------------------------------------------
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Δεν θα διαφωνήσω καθόλου μαζί σας. Δεν θέλω να γενικεύσω, ούτε να "κάψω" με τα ξερά και χλωρά.
1. Δεν μιλάω για την πλειοψηφία των λιμενικών που απλά βγάζουν το μεροκάματο τους και απλά έχουν το δικαίωμα να ταξιδεύουν τζάμπα με ακτοπλοϊκά πλοία...
Αν πάνε για δουλειά, το καταλαβαίνω το τζάμπα (σ.σ. εκτός και αν έχουν πληρωθεί τα οδοιπορικά...). Αν πάνε για διακοπές, διερωτώμαι γιατί;;;
2. Σαφώς κάποιοι είναι ικανοί και άξιοι και για το λόγο αυτό εφοπλιστές χρησιμοποιούν την εμπειρία τους σε άλλα πόστα. ΟΜΩΣ, έχουν παραιτηθεί από τις παχυλές συντάξεις τους; Αμφιβάλω...
3. Σαφώς πολλοί εφοπλιστές είναι φραγκοφονιάδες και δεν προσλαμβάνουν τους λιμενικούς για φιλανθρωπικούς σκοπούς...Δεν χαρίζουν ούτε ένα ευρώ, ακόμα και για θέματα ασφαλείας των πλοίων τους... Μήπως κάποιοι εξαγοράζουν τις καλές υπηρεσίες που τους προσέφεραν όταν ήταν λιμενικοί; Για παράδειγμα μπορώ να θυμηθώ πρώην Αρχηγό να συμμετέχει σε επιχείρηση απορρύπανσης ακτών με ...φόρμα εργασίας και μετά να εργάζεται ή να συμβουλεύει τη συγκεκριμένη εταιρεία όταν αποστρατεύτηκε. Αλήθεια πόσες δουλειές (βλέπε επιχειρήσεις απορρύπανσης ακτών και θαλασσίων περιοχών) πήρε η συγκεκριμένη εταιρεία όσο ήταν ο εν λόγω Αρχηγός του ΛΣ;
Μια δεύτερη περίπτωση λίγο ποιο παλιά, επί εποχής του μακαρίτη Παντελή Σφηνιά (σ.σ. μια και συμπληρώνονται σήμερα δέκα χρόνια από το ναυάγιο του Εξπρές Σάμινα με τους 80 νεκρούς), πρώην υπαρχηγός του ΛΣ ανέλαβε διοικητικό στέλεχος στη Μίνοαν Φλάινγκ Ντόλφινς και εκπροσωπούσε μάλιστα την εταιρεία στη Γνωμοδοτική Επιτροπή Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΓΕΑΣ για τους παλιότερους, νυν ΣΑΣ για τους νεώτερους...) ενώ λίγους μήνες νωρίτερα ήταν ο ίδιος στη ΓΕΑΣ ως εκπρόσωπος του Υπουργείου με την ιδιότητα του αρμόδιου για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Δεν λέω ότι είναι παράνομο αλλά είναι θέμα ηθικής τάξης για μένα. Πόσο μάλλον όταν από τη ΓΕΑΣ δεν έπαιρναν άδειες σκοπιμότητας πλοία άλλων ακτοπλοϊκών εταιρειών. Πόσο μάλλον όταν καράβι που δεν έπαιρνε άδεια, όταν αγοράστηκε από τη Μίνοαν Φλάινγκ Ντόλφινς πήρε...
Βέβαια, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις με αξιωματικούς οι οποίοι φαγώθηκαν από προηγούμενες ηγεσίες του ΛΣ και αναγκάστηκαν να συνεχίσουν την καριέρα τους σε ναυτιλιακές εταιρείες λόγω εμπειρίας...
4. Πόσα παιδιά λιμενικών εργάζονται σε ναυτιλιακές εταιρείες; Ξέρω τουλάχιστον ένα που ο πατέρας του εργαζόταν σε θέση-κλειδί του Υπουργείου και χορηγούσε πιστοποιητικά για τη συγκεκριμένη εταιρεία.
Βασίλης Τζήμτσος