ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Ο δαίμονας των mail...


Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα που είχα τις τελευταίες εβδομάδες με τη λήψη των Δελτίων Τύπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Προσωπικού Λιμενικού Σώματος.
Η τελευταία ανακοίνωση της ΠΟΕΠΛΣ στις 2 Φεβρουαρίου έφτασε σε χρόνο-εξπρές στο ηλεκτρονική μου διεύθυνση.
Φαίνεται ότι ο ...δαίμονας των μέιλ (σ.σ. κατά το δαίμονα του τυπογραφείου που λέγαμε στις εφημερίδες) άκουσε την έκκληση μου, ενώ αποκαταστάθηκε η επικοινωνία και με άλλη συνάδελφο που δεν ελάμβανε τα δελτία τύπου της Ομοσπονδίας...
Εγώ διόρθωσα το σχόλιο μου και οι φίλοι της ΠΟΕΠΛΣ άλλαξαν ρότα ως προς την επικοινωνιακή τους τακτική.
ΥΓ Ο λιμενικός Π. Τσιάνος (που απασχολείται με την αποστολή των Δελτίων Τύπου, αλλά δεν είναι συνδικαλιστής για να απαντήσει δημόσια στα ερωτήματα που του έθεσα από το μπλογκ σε προηγούμενο σχόλιο...) έκανε καλά τη δουλειά του στην αποστολή των μέιλ.
Άλλος ήταν ο δαίμονας...
ΥΓ2 Συμπτωματικά εκτός από τα Δελτία Τύπου της ΠΟΕΠΛΣ, με καθυστέρηση δύο και βάλε ημερών έρχονται κατά διαστήματα στο yahoo μου και τα Δελτία Τύπου του Γραφείου Τύπου του Λιμενικού Σώματος. Σύμπτωση; Μάλλον είναι λιμανίσιος ο δαίμονας...
Βασίλης Τζήμτσος