ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Διόρθωσα το σχόλιο, διορθώστε και σεις τη ρότα σας!


Με καθυστέρηση δύο ημερών και βάλε, μου ήρθε σήμερα το πρωί η ανακοίνωση της ΠΟΕΠΛΣ που είχε εκδοθεί την περασμένη Δευτέρα.
Δεν ξέρω ποιος ευθύνεται. Αν φταίει το mail μου στο yahoo ή αν έχει γίνει λαθροχειρία από κάποιον χάκερ. Δεν θα είναι η πρώτη φορά άλλωστε για μας τους «Πειρατικούς»...
Όπως διαπίστωσα από την ομαδική αποστολή μέιλ, είμαι στους αποδέκτες των Δελτίων Τύπου της ΠΟΕΠΛΣ.
Αντίθετα δεν είναι η Πόπη Χριστοδουλίδου η οποία εργάζεται επί δεκαετίες στη μεγάλης κυκλοφορίας ημερήσια εφημερίδα «Έθνος», ενώ καθημερινά δίνει «ναυμαχίες» μέσα από το «Πειρατικό» για το καλό του προσωπικού του Λιμενικού Σώματος.
ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ. ΟΧΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ.
Μήπως τα συμφέροντα των απλών λιμενικών είναι συγκρουόμενα με τα συμφέροντα των συνδικαλιστών;
Με αυτό το δεδομένο μπορεί να ερμηνεύσει κανείς τον αποκλεισμό της από την αποστολή των Δελτίων Τύπου της ΠΟΕΠΛΣ...
ΥΓ Πώς να ερμηνεύσω διαφορετικά τον αποκλεισμό της συναδέλφου Παναγιώτη Τσιάνο;
Όπως μου έστειλες μέιλ για να ανακαλέσω τον αποκλεισμό μου από την ΠΟΕΠΛΣ, ας μας απαντήσεις τώρα για τον αποκλεισμό της Πόπης Χριστοδουλίδου.
ΥΓ 2 Αλήθεια ποια είναι η άποψη σου για κάποια υβριστικά μηνύματα που έφτασαν στο «Πειρατικό»;
Συμφωνείς ή διαφωνείς με κάποιους που καλύπτονται από την ανωνυμία και βρίζουν, ενώ εμείς εδώ γράφουμε επωνύμως τις απόψεις μας;
Είναι άνδρες ή γυναικούλες; Ποια είναι η άποψη σου;
ΥΓ3 Αλήθεια ποια είναι η άποψη σου ως στελέχους της ΠΟΕΠΛΣ για τις μεταθέσεις λιμενικών; Κάποιοι να υπηρετούν άντε δύο χρόνια σε παραμεθόριες περιοχές και μετά στη στεριά και άλλοι επί σειρά ετών και με παιδιά να δίνουν μάχες με τους δουλέμπορους στα νησιά;
ΥΓ4 Όπως οι συνάδελφοι σας στο Βόλο υπέβαλαν με στοιχεία την οργανική τους δύναμη, ας πράξετε το ίδιο. Να δούμε πόσοι υπηρετούν και που στις υπηρεσίες της Αττικής, αν υπερκαλύπτονται οι θέσεις ενώ την ίδια ώρα λιμενικές αρχές στα νησιά υπολειτουργούν...
ΥΓ5 Εγώ διόρθωσα το σχόλιο μου. Διορθώστε και σεις τη...ρότα σας και απαντήστε στα καίρια ερωτήματα που σας έχει ...βομβαρδίσει εδώ και μήνες η Πόπη Χριστοδουλίδου!
Βασίλης Τζήμτσος