ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

O ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΑΜΤΣΙΚΑΣ ,ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ALTER ΔINEI ΕΝΑ "ΞΕΓΥΡΙΣΜΕΝΟ...ΧΑΣΤΟΥΚΙ" ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ "ΑΘΛΙΩΝ"ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ , ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΤΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ MME NA ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟYΣ !

Κραυγή αγωνίας από τον Νίκο Τσιαμτσίκα

ANΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Δευτέρα, 14 Νοέμβριος 2011

Τη δραματική οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκονται πολλοί συνάδελφοι, δημοσιογράφοι, απεικονίζει η δραματική κραυγή του Νίκου Τσιαμτσίκα.


Ο γνωστός δημοσιογράφος του πολύπαθου Alter, γράφοντας στο προφίλ του στο Facebook, αναφέρει ότι αρνείται να πληρώσει τις υποχρεώσεις του, διότι πολύ απλά δεν μπορεί, όντας επτά μήνες απλήρωτος. Παράλληλα, εξαπολύει δριμύ κατηγορώ κατά των υπευθύνων του καναλιού, που το έφεραν στην σημερινή του κατάσταση, αφήνοντας επί ξύλου κρεμάμενους 600 εργαζομένους.
Ας το διαβάσουν οι υπεύθυνοι και ας ξυπνήσουν.

Αναλυτικά όσα έγραψε ο Νίκος Τσιαμτσίκας:

«Δεν πλήρωσα ειδικό φόρο (είμαι απλήρωτος απο το ΑΛΤΕΡ 7 μήνες και μπορεί να κλείσει χωρίς καν να αποζημιωθώ), δεν πληρώνω το χαράτσι της ΔΕΗ κι ας μου κόψουν και το ρεύμα. Δεν το κάνω λόγω πολιτικών πεποιθήσεων, αλλά επειδή δεν μπορώ πλέον να πληρώσω.

Αν εγώ είμαι παράνομος να με βάλουν φυλακή.

 Η απορία μου είναι, θα βρώ εκεί σε κάποιο κελί κι αυτούς που στη δουλειά μου έφαγαν πάνω απο 500 εκ. ευρώ, άφησαν με υποσχέσεις να τους δουλεύουν απλήρωτοι 600 άνθρωποι απο την αρχή του χρόνου και διαβάζουμε ότι έκαναν φτερά στο ίδιο διάστημα 30 εκ. ευρώ απο διαφημίσεις...

Και κυνηγάνε εμένα που δεν μπορώ να πληρώσω..

Για προσέξτε κύριοι, γιατι το επόμενο βήμα είναι το ντουφέκι»...