ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Τριαντάφυλλε γλυκέ μου θα μας λείψεις πολύ!

Γλυκέ μου και μοναδικέ μου Τριαντάφυλλε, δεν μπορώ να γράψω...
Πονάω...
Αλλά επειδή το νοιώθω χρέος μου,
 στη μνήμη σου , φίλε μου, ένα μόνο θα γνωστοποιήσω.
Οταν ήσουν διευθυντής σύνταξης στο "Εθνος" και ήμουν συνδικαλιστική εκπρόσωπος στάθηκες πάντα δυνατά, έντιμα και ανοιχτά στο πλευρό των συντακτών. Δίχως πίσω σκέψεις.
Με ειλικρίνεια. Τίμια και καθαρά.
Και φερόσουν σε όλους άψογα συναδελφικά και με κατανόηση και αγάπη...
Τριαντάφυλλε θα μου λείψεις πολύ.
Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Μου αρέσει!Γλυκέ μου και μοναδικέ μου Τριαντάφυλλε, δεν μπορώ να γράψω...
Πονάω...
Αλλά επειδή το νοιώθω χρέος μου,
στη μνήμη σου ,
 φίλε μου, ένα μόνο θα γνωστοποιήσω.
Όταν ήσουν διευθυντής σύνταξης στο "Έθνος" και ήμουν συνδικαλιστική εκπρόσωπος στάθηκες πάντα δυνατά, έντιμα και ανοιχτά στο πλευρό των συντακτών. Δίχως πίσω σκέψεις.
Με ειλικρίνεια. Τίμια και καθαρά.
Και φερόσουν σε όλους άψογα συναδελφικά και με κατανόηση και αγάπη...
Τριαντάφυλλε θα μου λείψεις πολύ
Πόπη Χριστοδουλίδου