ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

«Κουπί» κάθε μέρα για τους λιμενικούς της Πάτρας-Δηλώσεις Προέδρου ΠΕΑΛΣ στην εφημερίδα Πελοπόννησος!!!!!

 pelop.gr

www.limenika-nea.blogspot.gr

αναδημοσίευση

«Κουπί» κάθε μέρα για τους λιμενικούς της ΠάτραςΩράριο που πολλές φορές ξεπερνά τις 10 ώρες, πίεση από τις πολλαπλές ευθύνες και της εποπτείας δεκάδων σημείων τους καλοκαιρινούς μήνες και οικονομική επιβάρυνση από την ανάγκη να βάζουν οι ίδιοι πολλές φορές από την τσέπη τους βενζίνη στα υπηρεσιακά αυτοκίνητα..
Αυτά συνθέτουν τις συνθήκες εργασίας των λιμενικών της Πάτρας, όπως και σε πολλές περιοχές της χώρας και σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί το προεδρικό διάταγμα που τίθεται σε εφαρμογή από τέλη Αυγούστου και προβλέπει επί της ουσίας των διπλασιασμό των γεωγραφικών ορίων του Λιμεναρχείου Πατρών, από το Κουνουπέλι Ηλείας μέχρι τη Λυκοποριά Κορινθίας.
Στους κλάδους των λιμενικών επικρατεί αναβρασμός και έντονος προβληματισμός, καθώς πλέον δεν υπάρχει περίπτωση να καλυφθούν τα κενά, διότι πυρήνας των αλλαγών είναι ότι με το υπάρχον προσωπικό, που φθάνει τις 7.500 μπορούν να λειτουργήσουν οι λιμενικές υπηρεσίες, όταν πριν από τρία χρόνια ο αριθμός των λιμενικών έφθανε τα 10.200 άτομα.
«Αξιωματικός δεν υπάρχει σήμερα που να έχει ωράριο εργασίας. Είναι 24 ώρες στο πόδι. Δουλεύουμε 15 ώρες συνεχώς χωρίς κανένα επιπρόσθετο οικονομικό αντάλλαγμα. Στο Λιμενικό Τμήμα του Ρίου, που είναι η μεγαλύτερη πορθμειακή γραμμή της χώρας, με το νέο οργανόγραμμα καλείται να λειτουργήσει με 12 άτομα, όταν πρόκειται για υπηρεσία με 24ωρη βάρδια, δηλαδή 4 άτομα ανά οκτάωρο. Είναι αδύνατο να γίνει αυτό. Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα λειτουργεί όπως το Λιμεναρχείο, δηλαδή όσοι υπηρετούν εκεί θα έχουν και αστυνομικά καθήκοντα….» σημειώνει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Αξιωματικών του Λιμενικού Σώματος Δημήτρης Σαϊτάκης.
Και σημειώνει ότι η φιλοσοφία της αναδιάρθρωσης έχει καταλήξει σε ναυάγιο.
«Οι λιμενικές αρχές της Πάτρας είναι στελεχωμένες με λίγο προσωπικό και με ελάχιστα μέσα. Οπου υπάρχουν μέσα, είναι απαρχαιώμενα με ό,τι αυτό συνεπάγεται» εξηγεί ο κ. Σαϊτάκης. Υπάρχουν επίσης και περιπτώσεις όπου οι ίδιοι οι λιμενικοί καλούνται να πληρώσουν από την τσέπη τους για τη βενζίνη των περιπολικών οχημάτων που είναι αναγκαία για να εκτελέσουν την υπηρεσία τους, κυρίως σε βάρδιες στη λιμενική ζώνη.

«Το υπουργείο Ναυτιλίας εκτέλεσε την παραγγελία της τρόικας. Μικρότερο αριθμό υπηρεσιών σε όλο τον δημόσιο τομέα με το λιγότερο προσωπικό. Εχουμε καταθέσει τις θέσεις μας. Δεν ήμασταν αρχικά αντίθετοι στην αναδιάρθρωση των υπηρεσιών. Σήμερα, όμως, είμαστε σαφώς κάθετα αντίθετοι» καταλήγει ο κ. Σαϊτάκης.