Έχουμε γίνει όμηροι στα συμφέροντα των εφοπλιστών!
Σε λίγο θα πηγαίνουμε με...σχεδίες στον Πειραιά!!!
όλα αυτά που γίνονται τα τελευταία χρόνια με το θέμα των ακτοπλοικών συγκοινωνιών στη Σάμο και γενικότερα στο Βόρειο Αιγαίο.
Δυστυχώς για άλλη μια φορά οι ακρίτες γίνονται μπαλάκι ανάμεσα στους εφοπλιστές και την αδιαφορία των κυβερνώντων και το πληρώνουμε όχι μόνο τώρα στη διάρκεια της χειμεριής περιόδου, αλλά όπως φαίνεται και στην ερχόμενη καλοκαιρινή και τουριστική περίοδο του 2014!
Το δόγμα Άδωνι Γεωργιάδη για τους Σαμιώτες
"αν δεν μπορείτε να μετακινηθείτε αλλιώς, πηγαίντε κολυμπώντας'' φαίνεται πως παίρνει σάρκα και οστά και τώρα καλούμαστε να επιλέξουμε αν σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία που περνά ο τόπος μας είμαστε σύμφωνοι με αυτή τη πολιτική ή όχι!
Μόλις πριν από λίγες ημέρες το Σ.Α.Σ. (Συμβούλιο Ακτοπλοικών Συγκοινωνιών) απέρριψε την αίτηση που είχε κάνει η εταιρεία HSW όπου ζητούσε να δρομολογήσει το πλοίο ''Νήσος Μύκονος" για την Ικαρία και τη Σάμο για όλη τη διάρκεια τη χρονιάς με εναρκτήριο δρομολόγιο την 1η Νοεμβρίου.
Το Σ.Α.Σ. αποφάσισε κατά πλειοψηφία τη δρομολόγηση του "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ" στη γραμμή Πειραιά – Σύρου – Μυκόνου – Ικαρίας – Φούρνων – Σάμου, από 15-6-2014 έως 15-9-2014 και ο μόνος που μειοψήφισε ήταν ο Δήμαρχος Σύρου – Ερμούπολης, υποστηρίζοντας ότι η γραμμή θα πρέπει να υπάρχει καθ΄ όλη τη δρομολογιακή περίοδο, δηλαδή από 1-11-2013 μέχρι την 31-10-2014, όπως αρχικά είχε ζητήσει η Hellenic Seaways. , αλλά πλειοψηφία του συμβουλίου αναγκάστηκε να συμβιβαστεί και να περιορίσει το χρονικό διάστημα της γραμμής , μόνο για το καλοκαίρι, εξαιτίας της διένεξης που δημιουργήθηκε μεταξύ της Ν.Ε.Λ. που δραστηριοποιείται στη γραμμή και της εταιρείας Hellenic Seaways.
Δηλαδή οι ΚΟΝΤΡΕΣ των εφοπλιστών δημιουργούν ΜΕΙΖΟΝ πρόβλημα στην ανάπτυξη και στην επιβίωση της τοπικής κοινωνίας!
Έτσι η Σάμος για άλλη μια χρονιά μένει με το πλοίο ''ΜΥΤΙΛΗΝΗ'' και μάλιστα με το ενδεχόμενο να αντικατασταθεί αυτόν τον χειμώνα με το υπέργηρο (40 ετών σε λίγες μέρες) ''EUROPEAN EXPRESS'', που αυτή τη στιγμή κάνει το δρομολόγιο της σύνδεσης του Βορείου Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη σε 23 ώρες!!!
Σε λίγο όπως πάνε, θα φτάσουμε να ζητάμε να πάμε με σχεδίες στον Πειραιά...