αναδημοσίευση: athenstvchannels- www.pressarismenos.blogspot.com
Σάββατο, Απριλίου 20, 2013
Το "νεανικό κανάλι πουλάει κοινωνικό προφίλ", πέρσι έδινε δωρεάν ταξίδια σε ανέργους, φέτος στέλνει τους εργαζόμενους του στην ανεργία. Κυριακόπουλος, Μαλέλης κρύβουν τα δικά τους σκουπίδια κάτω απ' το χαλί
Μία εβδομάδα μετά την κινητοποίηση των τεχνικών του Star, η διοίκηση του σταθμού ανακοίνωσε πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου. Το πρόγραμμα αφορά στο σύνολο των εργαζομένων και εντάσσεται στο πλαίσιο συρρίκνωσης του καναλιού.......Σημειώνεται, ότι δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν και άλλα μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση.
Η μνημονιακή πολιτική συρρικνώνει τα media με αποτέλεσμα την αναντίστοιχη μείωση των εσόδων από τη διαφήμιση και κατά συνέπεια την καταστροφή των θέσεων εργασίας.
Στην περίπτωση των εργαζομένων του Star ορίζονται 3 «ταχύτητες» εργαζομένων ανάλογα με εκείνους που έχουν προσληφθεί ως το 2001, εκείνους που εργάζονται από το 2002 ως και το 2007 και εκείνους που βρήκαν δουλειά στο κανάλι από το 2008 ως το 2010.
Εθελούσιες εξόδους έχουν οργανώσει και ολοκληρώσει την προηγούμενη χρονιά το Mega και ο Σκάι, πλην όμως το πρόβλημα δεν λύθηκε. Κι αυτό γιατί ενώ οι μισθοί έχουν υποχωρήσει μεσοσταθμικά κατά 30% η διαφήμιση στην τηλεόραση μετά την πίεση των διαφημιζόμενων υποχωρεί...
Μία εβδομάδα μετά την κινητοποίηση των τεχνικών του Star, η διοίκηση του σταθμού ανακοίνωσε πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου. Το πρόγραμμα αφορά στο σύνολο των εργαζομένων και εντάσσεται στο πλαίσιο συρρίκνωσης του καναλιού.......Σημειώνεται, ότι δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν και άλλα μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση.
Η μνημονιακή πολιτική συρρικνώνει τα media με αποτέλεσμα την αναντίστοιχη μείωση των εσόδων από τη διαφήμιση και κατά συνέπεια την καταστροφή των θέσεων εργασίας.
Στην περίπτωση των εργαζομένων του Star ορίζονται 3 «ταχύτητες» εργαζομένων ανάλογα με εκείνους που έχουν προσληφθεί ως το 2001, εκείνους που εργάζονται από το 2002 ως και το 2007 και εκείνους που βρήκαν δουλειά στο κανάλι από το 2008 ως το 2010.
Εθελούσιες εξόδους έχουν οργανώσει και ολοκληρώσει την προηγούμενη χρονιά το Mega και ο Σκάι, πλην όμως το πρόβλημα δεν λύθηκε. Κι αυτό γιατί ενώ οι μισθοί έχουν υποχωρήσει μεσοσταθμικά κατά 30% η διαφήμιση στην τηλεόραση μετά την πίεση των διαφημιζόμενων υποχωρεί...
: