ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Κύριοι της ΠΕΑΛ.Σ προκαλείτε το κατώτερο προσωπικό...

Προς: peiratikoi@yahoo.gr
επιστολή-καταγγελία προς πειρατικό ρεπορτάζ

Έμεινα έκπληκτος όταν ένα θαλασσοπούλι μου ψιθύρισε ότι στην συνάντηση των ομοσπονδιών των σωμάτων ασφάλειας με το υπουργό ναυτιλίας για το ειδικό μισθολόγιο και τις ενδεχόμενες μειώσεις ο κύριος Πασακος εκπρόσωπος της ΠΕΑΛΣ αναφέρθηκε στο φλέγον θέμα της οφειλής των οδοιπορικών στους προξενικούς!

Πραγματικά μου σηκώθηκε η τρίχα που ενώ εγώ δεν έχω κάνει τα εμβόλια στα παιδια μου χρωστώ στην εφορία  και κρέμεται πάνω από το κεφάλι μια νέα μείωση 12% κάποιοι που θέλουν να λέγονται συνδικαλιστές ζητανε τα παχυλά οδοιπορικά των προξενικών...

Αίσχος σας κύριοι της ΠΕΑΛΣ . ποτε ο ενας της ΠΕΑΛΣ στη σύσκεψη για τα φάρμακα ποτε ο άλλος στη συνάντηση με το μισθολόγιο...
ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΠΕΑΛΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ  το κατώτερο προσωπικό...  

Και στο κάτω κάτω της γραφής γιατί α μαχαιρώνεστε ποιος θα παει προξενικός;

λιμενικός