ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

To ελληνικό αλιευτικό"Νάξος" βρίσκεται ακινητοποιημένο στη Βεγγάζη και επάνω βρίσκονται υπό κράτηση δύο Ελληνες, πλήρωμα και 5 Αιγύπτιοι αλιεργάτες!

Το "Νάξος" ακινητοποιήθηκε στη Βεγγάζη , ενώ, τα άλλα δύο αλιευτικά πλέουν στα διεθνή ύδατα.Όπως είπε ο πλοιοκτήτης,  μόνο του κατευθύνθηκε εκεί, προκειμένου να κάνει τις διατυπώσεις και να πάρει άδεια για αλιεία στο ύδατα της Λιβύης.

Οι Λίβυοι λένε άλλα και κράτησαν σκάφος και πλήρωμα.
Αύριο θα ξεκαθαρίσει πιθανόν η υπόθεση.
Παράνομη αλιεία;
Μάλλον αυτός είναι ο ισχυρισμός των τοπικών αρχών.
Με το θέμα θα ασχοληθεί και το υπουργείο Εξωτερικών.

Πόπη Χριστοδουλίδου