ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

...Είναι τα ίδια δελφίνια που αναλαμβάνουν τις ειδικές αποστολές εκβίασης, του εργοδότη τους!!!

αναδημοσίευση

Γειά σου Θέμιστοκλή με τα "δελφίνια" τους υποτακτικούς σου, ουπς λάθος, συνεργάτες σου θέλαμε να πούμε, που είναι έτοιμοι ακόμα και στην πισίνα να πέσουν για να εξασφαλίσουν ένα ακόμα "αποκλεισιτκό" φωτορεπορτάζ. Είναι τα ίδια δελφίνια που αναλαμβάνουν τις ειδικές αποστολές εκβίασης, του εργοδότη τους.

Άραγε Θεμιστοκλή τους εξηγείς τι εκβιασμούς ή συμμαχίες ετοιμάζεις όταν τους "κανονίζεις" αυτά τα αποκλειστικά ρεπορτάζ ή τους παραμυθιάζεις πως είναι μεγάλοι ρεπόρτερ που μια μέρα θα τους χτυπήσει την πόρτα η USA TODAY για να τους προτείνει συνεργασία;

Επι τη ευκαιρία ρε Θεμιστοκλή τι απέγινε εκείνη η υπόιθεση με τη βαλίτσα (βαλίτσα ή σακ βουαγιάζ;) απο την οποία ξεχείλιζαν τα 500-ευρα που έπιασαν οι τελωνειακοί κάπου προς Ελβετία μεριά; Ακόμα δεν έχει αποφασιθστεί αν θα σταλεί η υπόθεση στη δικαιοσύνη; Αλλά ξεχάσαμε η δικαιοσύνη είναι ένας ιστός στο οποίο πιάνονται τα μικρά έντομα μόνο γιατί τα μεγάλα (καθάρματα) σπάζουν τον ιστό και συνεχίζουν ανενόχλητα τις βρωμοδουλειες τους. Λοιπόν φανταστικέ αδέκαστε "τροχονόμε" της διαπλοκής...;


--
Συντακτική Ομάδα
Άνεργων Δημοσιογράφων