αναδημοσίευση
ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ
Νέα 48ωρη απεργία την επόμενη βδομάδα
Απεργία στις 10 και 11 Απρίλη αποφασίστηκε στη χτεσινή έκτακτη συνεδρίαση της ΠΝΟ
Με νέα 48ωρη απεργία στις 10 και 11 Απρίλη κλιμακώνουν την πάλη τους οι ναυτεργάτες ενάντια στην άρση του καμποτάζ σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, δηλαδή ενάντια στην επιβολή της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και στα ακτοπλοϊκά πλοία και της πλήρους υποβάθμισης των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών των νησιών, για να αποκρούσουν τη βάρβαρη αντιλαϊκή πολιτική που προς όφελος της κερδοφορίας των εφοπλιστών, συντρίβει τα ναυτεργατικά εργασιακά και κοινωνικοασφαλιστικά δικαιώματα.
Σταθμός της προετοιμασίας της απεργίας θα είναι η αυριανή συγκέντρωση στις 10.30 το πρωί έξω από τον Οίκο Ναύτου στον Πειραιά.
Η απεργία είναι απόφαση της χτεσινής έκτακτης συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ. Κάτω από το βάρος των αγωνιστικών διαθέσεων των ναυτεργατών, η πλειοψηφία αναγκάστηκε να εγκρίνει τη συγκεκριμένη πρόταση που κατέθεσαν οι εκπρόσωποι των ταξικών ναυτεργατικών σωματείων ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, Ενωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ).
Η απόφαση αυτή δεν μπορεί να ξεπλύνει τις δυνάμεις του εργοδοτικού κυβερνητικού συνδικαλισμού στην Ομοσπονδία που την περασμένη βδομάδα ανέστειλαν αιφνιδιαστικά τις 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες.
Αυξήσεις πάνω από 25% στα εισιτήρια
Το δίκιο των ναυτεργατών και ότι οι αγώνες τους δεν είναι μόνο δική τους υπόθεση επιβεβαιώνουν και οι αυξήσεις ως και 26,6% που επέβαλαν από προχτές Κυριακή οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, λεηλατώντας παραπέρα το λαϊκό εισόδημα!
Ενδεικτικά, το εισιτήριο οικονομικής αριθμημένης θέσης από Πειραιά για Σύρο από 29 ευρώ έφτασε τα 33,50 (αύξηση 15,5%). Από Πειραιά για Πάρο, από τα 32,50 ευρώ διαμορφώνεται στα 37,50 (αύξηση 15,38%).
Η επιθετικότητα των εφοπλιστών, που τροφοδοτεί η αντιλαϊκή πολιτική, φαίνεται και από το γεγονός ότι επί της ουσίας έχουν καταργήσει ντε φάκτο την 10μηνη δρομολόγηση και επάνδρωση των ακτοπλοϊκών πλοίων.
Η ΑΝΕΚ επαναδρομολογεί το πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» στη γραμμή, Πειραιά, Ικαρία, Σάμο, μόνο για διάστημα, 12 με 17 Απρίλη! Πρόκειται για το ίδιο πλοίο, το οποίο η ΑΝΕΚ αποδρομολόγησε πριν 5 μήνες και το αντικατέστηκε με 40χρονο πλοίο «ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ» για να μειώσει το κόστος στα πετρέλαια, πλήττοντας την προστασία της ανθρώπινης ζωής και ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων στους νησιώτες.Τώρα το επαναδρομολογεί για 5 μέρες, ώστε να εκμεταλλευτεί την αυξημένη επιβατική κίνηση λόγω του Πάσχα και επιβάλλει αυξήσεις στα εισιτήρια κατά 26,6%!
Για Ικαρία το εισιτήριο με το ίδιο πλοίο ήταν 37,50 ευρώ και τώρα 47,50! Με την άρση του καμποτάζ που προωθεί η συγκυβέρνηση μέσω του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Ανάπτυξης, ανάμεσα στα άλλα, αυτές οι «αρπαχτές» των εφοπλιστών θα γίνουν πλέον κανόνας.
Από πάνω, σε δελτίο Τύπου του υπουργείου Ανάπτυξης αναφέρεται ότι η απεργία των ναυτεργατών είναι «μία κίνηση που θέτει σε δοκιμασία τους πολίτες, τον Τουρισμό, τη μεταφορά εμπορευμάτων ενόψει του Πάσχα και γενικά την ελληνική οικονομία»!
Τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία σε δελτίο Τύπου αναδεικνύουν την ανάγκη «αναδιοργάνωσης της δομής και λειτουργίας της ΠΝΟ», καταθέτουν το διεκδικητικό πλαίσιο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ναυτεργατών και καλούν τους ναυτεργάτες σε συσπείρωση, οργάνωση δυνάμεων για την περιφρούρηση της απεργίας, σε δυνάμωμα του μετώπου των ταξικών δυνάμεων του ΠΑΜΕ για την κλιμάκωση των αγώνων με προοπτική την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής..
Σταθμός της προετοιμασίας της απεργίας θα είναι η αυριανή συγκέντρωση στις 10.30 το πρωί έξω από τον Οίκο Ναύτου στον Πειραιά.
Η απεργία είναι απόφαση της χτεσινής έκτακτης συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ. Κάτω από το βάρος των αγωνιστικών διαθέσεων των ναυτεργατών, η πλειοψηφία αναγκάστηκε να εγκρίνει τη συγκεκριμένη πρόταση που κατέθεσαν οι εκπρόσωποι των ταξικών ναυτεργατικών σωματείων ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, Ενωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ).
Η απόφαση αυτή δεν μπορεί να ξεπλύνει τις δυνάμεις του εργοδοτικού κυβερνητικού συνδικαλισμού στην Ομοσπονδία που την περασμένη βδομάδα ανέστειλαν αιφνιδιαστικά τις 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες.
Αυξήσεις πάνω από 25% στα εισιτήρια
Το δίκιο των ναυτεργατών και ότι οι αγώνες τους δεν είναι μόνο δική τους υπόθεση επιβεβαιώνουν και οι αυξήσεις ως και 26,6% που επέβαλαν από προχτές Κυριακή οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, λεηλατώντας παραπέρα το λαϊκό εισόδημα!
Ενδεικτικά, το εισιτήριο οικονομικής αριθμημένης θέσης από Πειραιά για Σύρο από 29 ευρώ έφτασε τα 33,50 (αύξηση 15,5%). Από Πειραιά για Πάρο, από τα 32,50 ευρώ διαμορφώνεται στα 37,50 (αύξηση 15,38%).
Η επιθετικότητα των εφοπλιστών, που τροφοδοτεί η αντιλαϊκή πολιτική, φαίνεται και από το γεγονός ότι επί της ουσίας έχουν καταργήσει ντε φάκτο την 10μηνη δρομολόγηση και επάνδρωση των ακτοπλοϊκών πλοίων.
Η ΑΝΕΚ επαναδρομολογεί το πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» στη γραμμή, Πειραιά, Ικαρία, Σάμο, μόνο για διάστημα, 12 με 17 Απρίλη! Πρόκειται για το ίδιο πλοίο, το οποίο η ΑΝΕΚ αποδρομολόγησε πριν 5 μήνες και το αντικατέστηκε με 40χρονο πλοίο «ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ» για να μειώσει το κόστος στα πετρέλαια, πλήττοντας την προστασία της ανθρώπινης ζωής και ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων στους νησιώτες.Τώρα το επαναδρομολογεί για 5 μέρες, ώστε να εκμεταλλευτεί την αυξημένη επιβατική κίνηση λόγω του Πάσχα και επιβάλλει αυξήσεις στα εισιτήρια κατά 26,6%!
Για Ικαρία το εισιτήριο με το ίδιο πλοίο ήταν 37,50 ευρώ και τώρα 47,50! Με την άρση του καμποτάζ που προωθεί η συγκυβέρνηση μέσω του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Ανάπτυξης, ανάμεσα στα άλλα, αυτές οι «αρπαχτές» των εφοπλιστών θα γίνουν πλέον κανόνας.
Από πάνω, σε δελτίο Τύπου του υπουργείου Ανάπτυξης αναφέρεται ότι η απεργία των ναυτεργατών είναι «μία κίνηση που θέτει σε δοκιμασία τους πολίτες, τον Τουρισμό, τη μεταφορά εμπορευμάτων ενόψει του Πάσχα και γενικά την ελληνική οικονομία»!
Τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία σε δελτίο Τύπου αναδεικνύουν την ανάγκη «αναδιοργάνωσης της δομής και λειτουργίας της ΠΝΟ», καταθέτουν το διεκδικητικό πλαίσιο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ναυτεργατών και καλούν τους ναυτεργάτες σε συσπείρωση, οργάνωση δυνάμεων για την περιφρούρηση της απεργίας, σε δυνάμωμα του μετώπου των ταξικών δυνάμεων του ΠΑΜΕ για την κλιμάκωση των αγώνων με προοπτική την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής..