ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

AΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΝΑΤ,ΧΡΗΣΤΟ ΦΩΤΙΟΥ

ΓΡΑΦΕΙΟ  ΠΡΟΕΔΡΟΥ 
ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ 1, 18531 ΠΕΙΡΑΙΑΣ 
Τηλέφωνα   : 210-4149651 
FAX            : 210-4149659


                                      




ΠΕΙΡΑΙΑΣ 29-3-2012

Αρ. Πρωτ.:  16 

ΠΡΟΣ: 
Κα Πόπη Χριστοδουλίδου

Αγαπητή μου Πόπη, 

Ως Fan του PEIRATIKO REPORTAZ είδα σήμερα πως με «περιέλαβες» με σκληρά λόγια, που όμως εκτιμώ πως είναι άδικα. 

Ξέρω την τακτική του  να βαράει κανείς το «σαμάρι» όταν δεν μπορείς ή δεν θέλεις να χτυπήσεις τον «γαΐδαρο». Το εφαρμόζουν πολλοί, αλλά αυτοί  είναι εκείνοι που τους λείπει η γενναιότητα. Εσύ κατά την γνώμη μου δεν συγκαταλέγεσαι σ’αυτούς, γιατί «τα λές» γι αυτό και μου είσαι ιδιαίτερα συμπαθής. 

Σου στειλαν κάποια δελτία τύπου της ΠΕΜΕΝ και της ΠΕΝΕΝ που ούτε λίγο ούτε  πολύ αφήνουν να εννοηθεί ότι το Δ.Σ. του ΝΑΤ «αποφάσισε και ψήφισε την μείωση των συντάξεων των ασφαλισμένων του κατά 7%…»

Από πότε για να το μάθω και εγώ, τα Δ.Σ. των Ταμείων ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ και κόβουν συντάξεις κατά το δοκούν. Δεν γνωρίζουν όσοι γράφουν αυτές τις ανοησίες, ότι η μείωση των συντάξεων έγινε με την υπ’αριθμ. 476 κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Φ.ΣΑΧΙΝΙΔΗ και ΜΙΧ.ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ δημοσιευμένη στο υπ’αριθμ. 499 φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως την 28 Φεβρουαρίου του 2012; 

Το γνωρίζουν αλλά θέλουν να τα’χουν καλά με το «γκουβέρνο». Τι τους νοτάζει το ΝΑΤ. 

Να σου θυμίσω πως  πριν εκδοθεί η παραπάνω υπουργική απόφαση με δική μου, πρόταση, το ΔΣ του ΝΑΤ έστειλε ψήφισμα, ζητώντας να ΜΗΝ μειωθούν οι συντάξεις των ναυτικών μας περαιτέρω. 

Επαναλαμβάνω το ψήφισμα  με ΔΙΚΗ ΜΟΥ εισήγηση, έγινε 5 ημέρες ΠΡΙΝ από την υπουργική απόφαση, η οποία παρά ταύτα και παρά τους αγώνες της ΠΝΟ, εξεδόθη και είναι πλέον υποχρεωτική  η εφαρμογή της από τις υπηρεσίες του ΝΑΤ. 

Παρακαλώ τους εκπροσώπους της ΠΕΝΕΝ και της ΠΕΜΕΝ, να μου υποδείξουν με ποίο τρόπο έχω την δυνατότητα, να δώσω εντολή στις οικονομικές υπηρεσίες του ΝΑΤ να ΜΗ  προβούν στην ΠΕΡΙΚΟΠΗ των συντάξεων παρά τον ΝΟΜΟ. 

Έως τότε ας είμαστε λίγο σοβαρότεροι. 

Με πολλή εκτίμηση 

ΧΡΗΣΤΟΣ ΦΩΤΙΟΥ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ. ΝΑΤ