ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Ο κόσμος υποφέρει και πεινά κι εσείς τα ίδια...παραμύθια !

Ελληνικέ λαέ σφίξε, εσύ, κακόμοιρε,  το ζωνάρι...
Ενστολε χτύπα στη διαδήλωση τους εργάτες
 κι ας παίρνεις μισθό πείνας.
Εγώ,  όμως , λέει ο Μισέλ
Θα πληρώνω τον συνταξιούχο,  ΦΩΤΗ ΝΑΣΙΑΚΟ ως σύμβουλο, γιατί , έτσι γουστάρω.
Κι εγώ , γιατί να μην κάνω,  ό,τι κι ο Μιχάλης λέει,  ο Χρήστος...
Και   απο την Δευτέρα προσέλαβε ως σύμβουλό του, τον αντιστράτηγο εν αποστρατεία, Χαράλαμπο Χριστοφαρεϊζη, επίτιμο υπαρχηγό της ΕΛ.ΑΣ...
Μετά μου λέτε εμένα , γιατί σας τα γράφω...
Δεν έχω γαλόνια, μάγκες, για να μου τα ξηλώσετε.
Για αυτό.
Αλλά , θα έπρεπε να αναλογίζεσθε και λίγο,  το....μέλλον σας, το προσωπικό.

Μαύρo κι άραχνο, το βλέπω...


Πόπη Χρ.