Κυριακή, 21 Αύγουστος 2011
Προς: peiratikoi@yahoo.gr
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ
Κύριοι
Σχετικά με την καταγγελία του Κου Νικολακόπουλου που αναρτήθηκε στο blog σας θα ήθελα να καταθέσω και την δική μου άποψη ως πλοίαρχος του
Ε/Γ-Ο/Γ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
Τα σωστικά και πυροσβεστικά μέσα του πλοίου είναι σε άριστη κατάσταση και λειτουργούν κανονικά , τα δε πιστοποιητικά τους είναι σε ισχύ αφού έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες συντηρήσεις επιθεωρήσεις και δοκιμές.
Του λόγου το αληθές πιστοποιείται και από το πόρισμα του τοπικού κλιμακίου επιθεώρησης εμπορικών πλοίων του λιμεναρχείου Κεφαλονιάς το οποίο και διενέργησε σχολαστικό έλεγχο στο πλοίο.Προκειμένου να ενημερωθούν σωστά οι αναγνώστες σας και να αποκατασταθεί η αλήθεια,
θα ήθελα να διευκρινίσω ότι τα δήθεν «¨σκουριασμένα» συρματόσχοινα, που είδε ο Κος Νικολακόπουλος ήταν ολοκαίνουργια συρματόσχοινα ενός έτους καλυμμένα με γράσο για λόγους συντήρησης και προστασίας,ενώ, σε ότι αφορά τις πνευστές σχεδίες (βαρελάκια) η ημερομηνία ( 12ος/2010) , που διέγνωσε ως ημερομηνία λήξης ισχύος ήταν στην πραγματικότητα η ημερομηνία εκτέλεσης του τελευταίου ελέγχου.
Αυτό που με λυπεί ιδιαίτερα είναι η σιγουριά με την οποία διατυπώθηκε η συγκεκριμένη καταγγελία και μάλιστα από έναν υποτιθέμενο γνώστη, καθότι δήλωσε μηχανολόγος , πράγμα που μου προκαλεί τουλάχιστον απορία η ακόμη περισσότερο ανησυχία από τη στιγμή , που ο άνθρωπος αυτός δεν μπορεί να ξεχωρίσει το γράσο από την σκουριά και δεν μπορεί να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ ημερομηνίας τελευταίου ελέγχου και λήξη ισχύος
Πέραν τούτου αμφιβάλλω ιδιαίτερα για την προαίρεση του Κου Νικολακόπουλου, αφού δεν μπήκε στον κόπο να εκφράσει την απορία για τα ευρήματα του σε κάποιον αξιωματικό του πλοίου η σε εμένα ώστε να του εξηγήσουμε τι ακριβώς είναι αυτά, που είδε και βεβαίως αν οι εξηγήσεις μας δεν ήταν επαρκείς η ικανοποιητικές θα μπορούσε να προβεί σε οποιαδήποτε καταγγελία ήθελε.
Εν κατακλείδι ο Κος Νικολακόπουλος, με απίστευτη ευκολία δημοσίευσε τα αυθαίρετα και αβάσιμα ευρήματα του και με τον τρόπο αυτό σπίλωσε και κατηγόρησε αυθαίρετα μια εταιρεία με ναυτικές βάσεις και παραδόσεις ετών , το πλήρωμα που εργάζεται σκληρά κάτω από δύσκολες συχνά συνθήκες καθημερινά με πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια των επιβατών και εμένα προσωπικά που ως πλοίαρχος έχω την ευθύνη για την καλή λειτουργία όλων των συστημάτων ασφαλείας του πλοίου.
Θεωρώ ότι η Ελληνική ναυτιλία και οι άνθρωποι της που έχουν διαγράψει μια τεράστια πορεία σε παγκόσμιο επίπεδο σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και δύσκολο περιβάλλον αξίζουν μεγαλύτερο σεβασμό από αυτόν που διάλεξε ο Κος Νικολακόπουλος να αποδώσει.
Σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.
Π. ΝΕΟΦΥΤΟΣ
ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Ε/Γ- Ο/Γ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
σχόλιο.
καπετάνιε ,
καλημέρα σε όλους σας και καλή δύναμη.
Δημοσιεύσαμε τα του ελέγχου, αναλυτικά.
Οχι , δεν συμφωνώ μαζί σας.
Οποια πρόθεση και να είχε ο κ. Νικολακόπουλος- γιατί να είχε κακή;;;
δεν σας κατανοώ- το πλοίο ελέτγχθηκε κι είναι Ο.Κ.
ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΉΡΩΜΑ ΕΊΝΑΙ ΆΨΟΓΟ.
Ολα τα υπόλοιπα περιττεύουν, νομίζω.
Καλές θάλασσες !
με εκτίμηση.
Πόπη ΧΡ.