Κυριακή, 21 Αύγουστος 2011
Προς: peiratikoi@yahoo.gr
EΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ
Αγαπητοί Κύριοι του "Πειρατικού Ρεπορτάζ"
Στην δημοσίευση σας του Σαββάτου 20 Αυγούστου με τίτλο
"Απάντηση για τους "άσχετους" από τον κ. Μιτακίδη- Αλλά ;;;;;;;;;;;;;;;;;; " του κ. Γιάννη Μιτακίδη υπάρχει το εξής απόσπασμα:
"......Και για να μην ξεχάσω τον καπετάνιο από τα Κύθηρα , που στεναχωρήθηκε για το γκαζάδικο… συμπεραίνω ότι δεν έχει πατήσει σε γέφυρα πλοίου, διότι θα ήξερε τα υπέρ και τα κατά του συστήματος ρουφιάνου.
Το ότι η παραλία είναι καθαρή με βούλα μάλιστα, αποδεικνύει και το γεγονός ότι παρόλο τον φόρτο της περιοχής από διερχόμενα πλοία , η ευρύτερη περιοχή παραμένει πεντακάθαρη.
Τώρα η κακιά λαγκάδα , παρακαλώ να μας πείτε, εάν βρίσκεται στο βουνό η στην παραλία.
Τρέχον Λιμάνι: ΦΑΤΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΛΑΓΚΑΔΑ
Το στίγμα είναι δικό σας, δηλαδή από την επιστολή σας, που δείχνει ότι δεν είστε καλοπροαίρετος, δεν το τσεκάρατε να δείτε, κατά που πέφτει η κακιά λαγκάδα, η το σύστημα σας ξεγέλασε?
Είναι το ίδιο σύστημα που σε φανερώνει αλλά και που σε τυφλώνει, είναι αυτό που σε στέλνει αδιάβαστο στους πειρατές, και βέβαια είναι το ίδιο για το οποίο ο επιφανής ΙΜΟ από καιρό έχει δεί τις ατέλειες και προσπαθεί με άλλο ημίμετρο να βελτιώσει την κατάσταση.
Επειδή τα γραφόμενα σας σε κάποιον μη σχετικό σας φωτογραφίζουν ειδήμονα, παρακαλώ να είστε πιο προσεκτικός, όταν αναφέρεσθε σε συγκεκριμένα θέματα και έννοιες.
Χωρίς προκατάληψη
Γιάννης Μιτακίδης "
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πιθανόν ο κύριος Μιτακίδης αγνοεί την κόσμια συμπεριφορά στο διαδίκτυο και αυθαίρετα συμπεραίνει "τα καλά και συμφέροντα"...
Δεν υπάρχει κανένας καπετάνιος από τα Κύθηρα υπάρχει απλά μια γενική αγανάκτηση για την αυθαίρετη συμπεριφορά των ναυτιλιακών εταιρειών αλλά και των "πλαγίως παρανομούντων"πλοιάρχων οι οποίοι αράζουν και ρίχνουν άγκυρα όπου τους καπνίσει και όποτε θέλουν.
Επειδή ενόχλησε τον κ. Μιτακίδη η ακριβής θέση του αναφερόμενου πετρελαιοφόρου,
τον πληροφορώ ότι ήδη το έχω διορθώσει με την ακριβή γεωγραφική θέση προς τέρψιν και ικανοποίηση του για το "λαγό"που έβγαλε.
Τώρα όσο αφορά το γεγονός, ίσως δεν τον ικανοποιεί η φωτογραφία με την ώρα και ημερομηνία και την θέση του πλοίου από το παγκοσμίως αναγνωρισμένο marinetraffic.com, και βασίστηκε στις συντεταγμένες {που και πάλι προέρχονται από την ίδια πηγή}.
Ακόμη θα ήθελα να πληροφορήσω τον κ. Μιτακίδη η αναφορά του στον IMO είναι τουλάχιστον ατυχής και φυσικά δεν μπορώ να γνωρίζω τι σχέση έχει με το θέμα της παροχής αδείας αγκυροβολίου σε μια περιοχή όπου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ επίσημο αγκυροβόλιο, και άδεια αγκυροβολίας δίνεται από τα τοπικά λιμεναρχεία κατόπιν αιτήσεως και κατόπιν ειδικού λόγου {Μηχανολογική βλάβη, Αποβίβαση-Επιβίβαση ασθενών η πληρώματος, Έκτακτη τροφοδοσία η οιαδήποτε άλλη έκτακτη περίπτωση} και για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Τέλος πληροφορώ τον κ. Μιτακίδη ότι μία εμπειρία 40 ετών στην παγκόσμια Ναυτιλία σαν ενεργό μέλος αντιπροσωπεύει πολλά περισσότερα από οιαδήποτε "νεώτερη" εμπειρία οιουδήποτε ασχολουμένου η θιγομένου πλοιάρχου η πρακτορεύοντος η έχοντος οικονομικά η άλλα τινά συμφέροντα στην περιοχή.
Υπάρχουν ανά την επικράτεια ασφαλή αγκυροβόλια επίσημα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιούν τα πλοία.
Τώρα η εποχή με τις κομπίνες στο "waiting for orders" με την ύπαρξη όλων των ανιχνευτικών συσκευών έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Η εποχή που ξεγελάγαμε στους ναυλωτές με στίγματα μπρός η πίσω έχει παρέλθει και βρισκόμαστε στην ηλεκτρονική εποχή του 21ου αιώνα.
Εάν κάποιοι εξακολουθούν να βρίσκονται στον προηγούμενο αιώνα είναι δικαίωμα τους αλλά και δικαίωμα όλων ημών είναι να τους τοποθετήσουμε στο περιθώριο.
Η Ναυτιλία έχει προχωρήσει πολλά βήματα άσχετα εάν δεν είναι ορατά από τους εθελοτυφλούντες, καλό λοιπόν είναι να μην κάνουμε βήματα πίσω.
Κάποτε κάναμε tank cleaning & gas free έξω από τα νησιά μας για να προλάβουμε τους ναύλους, και το καλοκαίρι γκρινιάζαμε που κάναμε μπάνιο στο "ξεμπάρκο"μας και γεμίζαμε "πίσσες".
Εάν κάποιοι επιθυμούν να επανέλθουν εκείνες οι εποχές τότε απλά ας κλείσουν θέση σε κάποιο ίδρυμα αποκατάστασης πνευματικής.
Και για να είμαι σαφής και περιληπτικός :
Ο Κυθηραϊκός πληθυσμός δεν επιθυμεί την παρουσία πετρελαιοφόρων η άλλων πλοίων αγκυροβολημένων επί ημέρες δίπλα στις παραλίες του νησιού, είτε φανερά είτε κρυφά (θέτοντας εκτός τις συσκευές AIS).
Μετά τιμής
Αντώνης Λαμπρινίδης