
Καραμπινάτη απόδειξη της μείωσης των δρομολογίων των πλοίων αποτελεί το σημερινό δρομολόγιο του φέρυ μπόουτ "Νήσος Μύκονος" που δεν εκτελέστηκε από το λιμάνι του Πειραιά με προορισμό τη Σάμο και την Ικαρία.
Με άλλοθι το χθεσινό απαγορευτικό απόπλου, το πλοίο δεν απέπλευσε το πρωί (μετά την άρση του απαγορευτικού) αλλά θα αποπλεύσει το βράδυ ώστε να επιστρέψει στον Πειραιά.
Οι επιβάτες που θα ταξίδευαν σήμερα από τον Πειραιά, θα πρέπει να περιμένουν να ταξιδέψουν αύριο μαζί με τους αυριανούς ταξιδιώτες.
Δύο δρομολόγια σε ένα για να γλιτώνουν καύσιμα και να ταξιδεύει γεμάτο το βαπόρι...
Βέβαια, δεν θα γινόταν το ίδιο αν υπήρχε και δεύτερο πλοίο στη γραμμή.
Τότε το ένα πλοίο θα "έτρεχε" να φορτώσει πρώτο τους επιβάτες για να μην ταξιδέψουν με το άλλο πλοίο της ανταγωνίστριας εταιρείας.
Άλλη μια συνέπεια των ιδιότυπων μονοπωλίων που έχουν διαμορφωθεί στις θαλάσσιες συγκοινωνίες!
Και το χειρότερο είναι πως οι ακτοπλόοι δεν αρκούνται στα μονοπώλια τους. Θέλουν και να καταργηθούν οι κρατήσεις ώστε στη συνέχεια να μπορούν να αυξήσουν τα εισιτήρια των πλοίων, αλλά κάτω από τα προσαυξημένα με κρατήσεις εισιτήρια ώστε και να κερδίζουν και να μη φαίνεται στον επιβάτη. Θα φανεί όμως στις εισπράξεις του Δημοσίου και του ΝΑΤ που θα είναι περιορισμένες κατά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Αυτό να υπολογίσει ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννης Διαμαντίδης ώστε να μην κατηγορηθεί στη συνέχεια για το δώρο στους ακτοπλόους σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου...
Βασίλης Τζήμτσος
Με άλλοθι το χθεσινό απαγορευτικό απόπλου, το πλοίο δεν απέπλευσε το πρωί (μετά την άρση του απαγορευτικού) αλλά θα αποπλεύσει το βράδυ ώστε να επιστρέψει στον Πειραιά.
Οι επιβάτες που θα ταξίδευαν σήμερα από τον Πειραιά, θα πρέπει να περιμένουν να ταξιδέψουν αύριο μαζί με τους αυριανούς ταξιδιώτες.
Δύο δρομολόγια σε ένα για να γλιτώνουν καύσιμα και να ταξιδεύει γεμάτο το βαπόρι...
Βέβαια, δεν θα γινόταν το ίδιο αν υπήρχε και δεύτερο πλοίο στη γραμμή.
Τότε το ένα πλοίο θα "έτρεχε" να φορτώσει πρώτο τους επιβάτες για να μην ταξιδέψουν με το άλλο πλοίο της ανταγωνίστριας εταιρείας.
Άλλη μια συνέπεια των ιδιότυπων μονοπωλίων που έχουν διαμορφωθεί στις θαλάσσιες συγκοινωνίες!
Και το χειρότερο είναι πως οι ακτοπλόοι δεν αρκούνται στα μονοπώλια τους. Θέλουν και να καταργηθούν οι κρατήσεις ώστε στη συνέχεια να μπορούν να αυξήσουν τα εισιτήρια των πλοίων, αλλά κάτω από τα προσαυξημένα με κρατήσεις εισιτήρια ώστε και να κερδίζουν και να μη φαίνεται στον επιβάτη. Θα φανεί όμως στις εισπράξεις του Δημοσίου και του ΝΑΤ που θα είναι περιορισμένες κατά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Αυτό να υπολογίσει ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννης Διαμαντίδης ώστε να μην κατηγορηθεί στη συνέχεια για το δώρο στους ακτοπλόους σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου...
Βασίλης Τζήμτσος