Προς: peiratikoi@yahoo.gr
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ
Επειδη διαβαζω συνεχεια οτι ασχολειστε, αν ειναι υπουργειο εφοπλιστων η οχι, μην χαλατε φαια ουσια να αποδειξετε το αυτονοητο.
Πιστευτετε οτι υπαρχει περιπτωση, εαν ολα κινουνταν συμφωνα με τους κανονισμους και τους νομους και υπερ του κοινου καλου να εστελναν οι εφοπλιστες καλαθους με σαμπανιες λουλουδια και γλυκα στο καθε υπουργειο?
Εδω σκαφη του Λ.Σ, για να φτιαχτουν οι ειδικοι δινουν εντολη ''βρειτε χορηγο''! Καταλαβαινουμε τι εννοουν εμμεσως, με αυτο?