ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΠΕΝΘΗΜΕΡΑ-ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ !!!




Προς: peiratikoi@yahoo.gr
επιστολη προς πειρατικο

Δεν ξέρω αν πρόκειται για φήμες η΄ όπως συνηθίζεται προετοιμάζεται να ΄΄χρυσώσει το χάπι΄΄, που θα μας δώσει η κυβέρνηση , δηλαδή να συζητείται από διάφορους ''κύκλους΄΄ η πλήρης περικοπή της αμοιβής πενθημέρων και νυχτερινών και εντέλει να μας περικόπτουν τμήμα αυτών των επιδομάτων ώστε να μένουμε και ευχαριστημένοι και στο φινάλε να πούμε και ευχαριστώ που δεν μας τα έκοψαν πλήρως!!!
Είμαι από αυτούς που τις πρώτες μέρες της ΄΄δήθεν΄΄ κρίσης δήλωσα ότι πρέπει να βάλουμε ΄΄πλάτη΄΄ όλοι μας για να διασωθεί η χώρα και ότι δέχομαι υπομονετικά τις υπάρχουσες περικοπές στο εισόδημα μου ,
Είμαι από αυτούς που θεωρούνται ψηφοφόροι- υποστηρικτές της Ευρύτερης Δημοκρατικής πτέρυγας του Κοινοβουλίου ...και αν ζούσα το 1919 που ιδρύθηκε το Λ.Σ θα χαρακτηριζόμουν ως έντονα ΄΄Βενιζελικός΄΄ , αναφέρομαι στο μακρινό παρελθόν, γιατί αν και ψήφισα τους κυβερνώντες πριν 1 χρόνο ...
σήμερα δεν με εκφράζουν αυτοί αλλά δυστυχώς ούτε και κανένα άλλο κόμμα του κοινοβουλίου.

Είμαι αυτός που συνήθως απασχολείται πολύ περισσότερες ώρες από 48 την εβδομάδα (ακόμα και 70 -80) και από αυτούς, που έχουν απασχοληθεί και ακόμα απασχολούνται περισσότερες από 64 ώρες νυχτερινής απασχόλησης μηνιαίως
Είμαι αυτός που δεν κλάφτηκα ποτέ για τις έξτρα ώρες απασχόλησης ,ούτε ζήτησα να πληρωθώ κάτι παραπάνω για ότι κάνω.

Είμαι αυτός που του χρωστάτε ένα σωρό χρήματα από περιπολίες και περιστατικά και πληρώνω τα φάρμακα για το παιδί μου εξολοκλήρου από την τσέπη μου γιατί αδιαφορεί το κράτος και οι φαρμακοποιοί με αντιμετωπίζουν σαν πολίτη Β΄κατηγορίας.
Είμαι αυτός που άκουγε λαμόγια Συνδικαλιστές να τον ΄΄δουλεύουνε΄΄ αλλά πλέον δεν τους ανέχομαι....
Είμαι αυτός που δεν έχει δει ποτέ στην σταδιοδρομία του ..αυτό που λέμε Διοικητική μέριμνα.
Είμαι αυτός που καθημερινά ζει την διάλυση του Λ.Σ και όλα τα κακώς κείμενα σχετικά με αυτό, αλλά παρόλα αυτά προσπαθεί να τιμά την στολή, που φοράει και να νιώθει πως προσφέρει κάτι καλό στην Κοινωνία μας.
Είμαι αυτός που ΄΄καταπίνει΄΄ και υπομένει όλα τα προαναφερθέντα στο όνομα της δήθεν οικονομικής κρίσης ....αλλά να είστε σίγουροι για ένα πράγμα είμαι αυτός που ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΙΧΝΟΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ , δεν θα ανεχτώ να μου περικόψετε άλλο το ήδη μικρό εισόδημα ..εξισώνοντας με , με τους Δημοσίους υπαλλήλους του 07.00 -15.00 , της πενθήμερης απασχόλησης , της αργίας , της καρέκλας του γραφείου ,
δεν θα δεχτώ να εξισωθώ με τους υπαλλήλους που δεν εργάζονται νύχτα.
Πείτε μας κύριοι πόσο πληρώνονται ΄΄καθαρά΄΄ ακόμα και τώρα που έχουν γίνει οι πρώτες μειώσεις στα εισοδήματα μας οι υπάλληλοι του ευρύτερου Δημόσιου τομέα;; ...
Προκαλώ να κάνετε συγκρίσεις μεταξύ εργαζομένων, που έχουν τα ίδια χρόνια υπηρεσία και τα ίδια πτυχία. π.χ (λιμενικός, ΔΕΗτζης , Δημοτικός αστυνόμος , εφοριακός)
Θα διαπιστώσετε την μεγάλη διαφορά στον μισθό τους.

ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΠΕΝΘΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΤΟΣΟ ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ.

ΕΙΜΑΙ Ο ΣΥΝΗΘΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ , ΣΤΟ ΣΚΑΦΟΣ , ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ!