ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

μεταθεσεις παράνομες, ύποπτες και οχι αξιοκρατικες, κύριε Χρυσοχοίδη !!!-ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ .....ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ !!!


Προς: peiratikoi@yahoo.gr
επιστολή προς πειρατικό!

Ακούγεται στα σαλόνια του υπουργείου ΥΠΤΠ/ΛΣ, (ίσως φήμες μακάρι να κάνω λάθος), πως οι επερχόμενες μεταθέσεις θα γίνουν όχι με βάση το Νόμο, με μόρια δηλ, για κάλυψη κενών οργανικών θέσεων αλλά με το aξιοκρατικότατο κριτήριο του ποιος δεν θα πάρει (ζητήσει) οδοιπορικά γιατί λένε ότι δεν υπάρχουν λεφτά...!!!!
θέλω να κάνω μια πολύ απλή ερώτηση και ας μου απαντήσει όποιος μπορ ει, (η αγαπημένη ΠΟΕΠΛΣ δεν νομίζω να μπορεί λόγω ανικανότητας, καλά παιδιά, αλλά δεν το έχουν), τα παιδιά στην παραμεθόριο στα νησιά στα σκάφη ,που έχουν συμπληρώσει τα απαιτούμενα από το νόμο χρόνια παραμονής και αρα δικαιούνται οδοιπορικών εξόδων μετάθεσης και θέλουν να πάνε στον τόπο τους, στο σπίτι τους στη γυναίκα και τα παιδιά τους,
αν τελικά δεν πάρουν την πολυπόθητη μετάθεση, που θα βρουν τα χρήματα για να πληρώνουν ενοίκια, φαγητά, αλλά και να συντηρούν οικογένεια για ένα τουλάχιστον ακόμα χρόνο, (δηλαδή του χρόνου ή του παραχρονου θα υπάρχουν άραγε λεφτά για οδοιπορικά και μεταθέσεις(ρητορικό το ερώτημα αυτό)) ?????
Μην πέφτετε και στην παγίδα, που πολλοί λένε ''....μα εγώ έκανα αναφορά και έγραψα οτι δεν θέλω οδοιπορικά' Το τι γράψατε στην αναφορά λίγο και λίγους ενδιαφέρει ο ΝΟΜΟΣ είναι Ν Ο Μ Ο Σ και λέει:

ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 33

Τοποθετήσεις, μεταθέσεις, αποσπάσεις του προσωπικού Λιμενικού Σώματος στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.

Άρθρο 27
Δαπάνες
‘’1. Οι τοποθετήσεις, μεταθέσεις, αποσπάσεις και λοιπές μετακινήσεις προσωπικού Λ.Σ. πραγματοποιούνται με δαπάνες του Δημοσίου.

2. Οδοιπορικά έξοδα δεν καταβάλλονται στην περίπτωση που στέλεχος Λ.Σ. μετατεθεί, μετά από αίτησή του, πριν από τη συμπλήρωση δύο (2) τουλάχιστον ετών παραμονής στην Υπηρεσία στην οποία υπηρετεί, εκτός εάν η αίτηση υποβάλλεται για λόγους υγείας του ιδίου,της συζύγου ή των τέκνων του, που αποδεικνύονται προσηκόντως.’’

Kαι για οσους κανουν πως δεν καταλαβαίνουν ο νομος αυτος λεει πως δεν δικαιουνται οδοιπορικα μονο οσοι μετατεθουν με αιτηση τους - αναφορα δηλαδη, πριν συμπληρωσουν 2 χρονια στην υπηρεσια που υπηρετουν για τους λόγους που αναγράφονται. Aρα γράψετε δεν γραψετε οτι δεν θελετε οδοιπορικα μετάθεσης η διοικηση μας ειναι υποχρεωμενη απο το νομο να χορηγησει οδοιπορικα, αν βεβαια τηρουνται οι νομοι σε ενα σωμα ,που υπαρχει για να τους επιβαλλει....(κωμικο δεν εναι και μονο, που αναρωτιομαστε!!!!)
Tο μεγάλο αστειο ξερετε ποιο ειναι....??
αναρωτηθειτε ποια ειναι η πλειοψηφια των λιμενικών, που εμπιπτουν σ΄αυτες τις διαταξεις (του να μην δικαιουνται οδοιπορικα δηλ),
καλα μαντεψατε, οσοι μπηκαν, τα τελευταια δυο χρονια....
μην σας κανει εντυπωση οτι πολλοι απο αυτους, θα πανε οπου επιθυμουν...!!!
Μακρηγόρησα όμως και θα βαρεθήκατε μιας και οι πιο πολύ τα ξέρετε όλα αυτά, αλλά ήθελα να τα πω!!!
Και τελειώνω λέγοντας οτι το χειροτερο απο ολα ειναι, για μενα τουλαχιστον, πως
Β Α Ρ Ε Θ Η Κ Α
βαρεθηκα να υποβαθμιζουν την νοημοσυνη μου
και να με περνανε για χαζο, δεν ειμαι χαζος, ειμαι ενας απλως λιμενικος, που αγαπουσα και θελω να κανω τη δουλεια μου και να πηγαινω σπιτι μου, χωρις να αγχωνομαι για τα φαρμακα η το φαγητο της οικογενειας μου... !
Δεν ζηταω κατι παραπανω απο αυτα, που δικαιουμαι ισως, ουτε καν, ολα αυτα, που δικαιουμαι, αλλα, μην μου κοβετε τα βασικα, όπως το να ειμαι κοντα με την οικογενεια μου.-

ευχαριστω