ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ANT/XOY Λ.Σ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑ !


ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΤ/ΧΟΣ Λ.Σ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΩ ΩΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ ΣΤΟ ΣΑΝΤΟΣ ΤΗΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ.ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΟΡΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΟΥ ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ, ΤΟΥ ΗΘΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ.

--------
ΣΧΟΛΙΟ : Ο κ. Γιάννης Παπαδάκης σε επικοινωνία μαζί μου, καταγγέλει πως ΚΑΠΟΙΟΣ χρησιμοποίησε το όνομα του και... έγραψε αυτά που έγραψε, στην επιστολή που αναρτήθηκε στο πειρατικό την περασμένη Τρίτη. Έχει ήδη ενημερώσει εγγράφως την υπηρεσία του καταγγέλοντας ηθική και επαγγελματική βλάβη που έχει υποστεί.
ΝΤΡΟΠΗ, έχω να πω εγώ! Όποιος ψεύδεται ή σπιλώνει την υπόληψη αλλουνού, είναι τουλάχιστον άνανδρος. Ο κ. Παπαδάκης πάντως, εκφράζει την συμπαράστασή του, στον αγώνα που κάνουμε οι δημοσιογράφοι του πειρατικού για το Λιμενικό Σώμα.
Υπόθεση περίεργη, θα την ερευνήσουμε.

Για την ανάρτηση Χάρης Μπόλκας