ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

ΤΟΣΑ ΨΕΜΜΑΤΑ...ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ, ΠΩΣ Ο ΠΙΝΟΚΙΟ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ...


ΠΡΟΣ ΓΕΜΜΕ

29/12/2009 8:20 πμ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ - ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


Κύριοι,
παρακαλώ πολύ, αυτή την φορά, με περισσότερη υπευθυνότητα να μου απαντήσετε αν σύμφωνα με το PARIS MOU, στο φορτηγό πλοίο AEGEAN WIND είχαν καταγραφεί παρατηρήσεις και μάλιστα η μία από αυτές για σωστικά μέσα.
Επίσης, με ακριβέστατα στοιχεία, ημερομηνία ελέγχου, πού και από ποιους, να μου απαντήσετε, αν είχε ελεγχθεί το πλοίο για την εφαρμογή η όχι της SOLAS,.
Η SOLAS , διεθνής σύμβαση για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα τροποποιήθηκε το 1983 και στη χώρα μας εφαρμόστηκε με Π.Δ, το 1987, δηλαδή δημοσιεύθηκε, στο ΦΕΚ 70,
στις 25-5-1987 και με τίτλο ,αποδοχή τροποποιήσεων του 1983 της διεθνούς σύμβασης SOLAS και αναφέρεται στα μόνιμα πλέον συστήματα αναγγελίας και ανίχνευσης πυρκαγιάς και στους χώρους ενδιαίτησης των πλοίων ,αλλά και στο σύστημα αυτόματου ραντισμού .
( κανονισμός 36).
Θα το εκτιμούσα, εάν στο μέλλον οι υπηρεσίες σας είναι περισσότερο προσεχτικές σε τόσο σοβαρά θέματα , ώστε, όταν ανακοινώνουν πως, το πλοίο δεν είχε παρατηρήσεις, να είναι σίγουρες και σωστές.
Αναμένω επειγόντως τις απαντήσεις σας.
Παρακαλώ, όταν θέτω ερωτήματα να ενημερώνονται η ηγεσία του Λ. Σ, και τα γραφεία της υπουργού. Λ. Κατσέλη καθώς και του ΥΠΡΟΠΟ, Μιχάλη Χρυσοχοϊδηί

Πόπη Χριστοδουλίδου, ναυτιλιακή συντάκτρια
------------------------------------------------------------------
Στις 17.17 ,σήμερα, από το ΓΕΜΜΕ μου απάντησαν, πως, το αίτημα μου βρίσκεται από το πρωί, σήμερα και όχι στις 29 του μήνα, στο γραφείο του κ.Ροίδη και απο Δευτέρα,-μάλλον, την καθαρά Δευτέρα- θα μου απαντήσουν...
Διαβάστε το αίτημα , παρακαλώ πολύ και την παράκληση μου, να ενημερώνονται οι δύο υπουργοί.
Άλλαξε η χρονιά , ευτυχώς, όχι, το 2010, αλλά, το 2009 , πέρασαν οι γιορτές και μια μέρα με τα του αη-γιαννιού, μου απάντησαν αυτό , που έγραψα.
Αν κάποιοι δεν ψεύδονται και φοράνε και στολή,
σημαίνει πως οι από πάνω τους σαμποτάρουν την πολιτική ηγεσία.
Πάντως, ακούω πολύ καλά και για κακή σας τύχη, έχω και απόλυτη γνώση του....παιχνιδιού, που "παίζεται" .
Μόνο, που εκθέτετε τους υπουργούς
και αυτό ας το λύσουν, οι ίδιοι.
Είναι δικό τους πρόβλημα.
Όσο για την ενημέρωση ,
κάποιοι νομίζουν πως ακόμα έχουμε κυβέρνηση Ν.Δ...
Και αυτό θα το λύσουμε, οι δημοσιογράφοι, αρμοδίως

αυτά.

ΠΟΠΗ ΧΡ.