Κυρία Βογιατζάκη
Καλημέρα σας, Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά & Καλά με ευτυχία και χαρά.
Συμφωνώ με τις πιο κάτω απόψεις - διαπιστώσεις http://peiratikoreportaz.blogspot.com/2009/10/blog-post_4813.html έστω και με καθυστέρηση 2 μηνών κατά τη διάρκεια των οποίων έχει χυθεί ποταμός μελάνης για να πειστούν οι νέοι μεταρρύθμιστές-κυβερνήτες και να δουν τα πράγματα όπως πρέπει.
Τόσο εσείς όσο και ο Θάνος έχετε ζήσει καλές και κακές στιγμές του τέως Λ.Σ. και νυν ΕΛ.ΑΚ.(Ελληνική Ακτοφυλακή) ή ΕΛ.ΣΥΝ. (Ελληνική Συνοριοφυλακή) , όπως έχει κάθε τομέας του Δημόσιου και ιδιωτικού βίου.
Το αν υπάρχουν επίορκοι δεν είναι πρωτόγνωρο στο Ελληνκό Δημόσιο και όμως δεν διαλύονται οι τομείς στους οποίους διαπιστώνονται παρονομίες.
Καλό θα είναι να βρείτε την από 14-01-1988 επιστολή του αείμνηστου Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Ευάγγελου Γιαννόπουλου, προς τον αείμνηστο Πρωθυπουργό, Ανδρέα Παπανδρέου, η οποία δημοσιεύεται στο τελευταίο τεύχος της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Λ.Σ. όταν και τότε επιχειρήθηκε ανάλογο εγχείρημα και να την αναρτήσετε στο BLOG σας.
Πώς αποκτάται ή πως μεταλαμπαδεύεται μια εμπειρία 90 ετών στους νέους διαχειριστές της ναυτιλιακής πολιτικής ή πως οι ασχολόυμενοι με τη ναυτιλιακή πολιτική θα γίνουν "ράμπο" σε μια νύχτα?
Ποιός πτυχιούχος ΑΕΙ θα γνώριζε ότι η αποστολή του Λ.Σ. είναι ΜΟΝΟ η αστυνόμευση και θα ερχόταν να καταταγεί σε αυτό??
Έχουν ποτέ δημοσιοποιηθει οι δράσεις και οι επιτυχίες του Λ.Σ. στην εκπλήρωση των αστυνομικών του καθηκόντων ?? Ποιός θυμάται το καράβι από την Περσία με τους τόνους χασίς στον Ισθμό της Κορίνθου το 1977 ή το αλλο νότια της Κρήτης το 1987, ή το πλοίο Σίτι οφ Πόρος για να αναφέρω μόνο τρία χαρακτηριστικά γεγονότα.
Θα μπορούσε κανείς να γράψει σελίδες πολλές για να παρουσιαστεί το έργο του Λ.Σ.
Αν για κάποιους λόγους απαξιώθηκε απο τις διάφορες πολιτικές καταστάσεις είτε με την μαζική αποστρατεία στελεχών του (από Οκτώβριο του 1993 μέχρι τον Μάρτιο του 1996) ή απο αδράνεια για την αξιοποίηση πιστώσεων δεν είναι λόγος για τη διάλυσή του και κυρίως για τη μετονομασία του.
Μέχρι στιγμής δεν έχει δοθεί απάντηση ούτε για τα ασφαλιστικά δικαιώματα του προσωπικού στο ΜΤΝ και ΕΚΟΕΜΝ ούτε για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στο ΝΝΑ κ.λ.π. Τί λέει το Π.Ν. για τα θέματα αυτά?
Καλημέρα σας, Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά & Καλά με ευτυχία και χαρά.
Συμφωνώ με τις πιο κάτω απόψεις - διαπιστώσεις http://peiratikoreportaz.blogspot.com/2009/10/blog-post_4813.html έστω και με καθυστέρηση 2 μηνών κατά τη διάρκεια των οποίων έχει χυθεί ποταμός μελάνης για να πειστούν οι νέοι μεταρρύθμιστές-κυβερνήτες και να δουν τα πράγματα όπως πρέπει.
Τόσο εσείς όσο και ο Θάνος έχετε ζήσει καλές και κακές στιγμές του τέως Λ.Σ. και νυν ΕΛ.ΑΚ.(Ελληνική Ακτοφυλακή) ή ΕΛ.ΣΥΝ. (Ελληνική Συνοριοφυλακή) , όπως έχει κάθε τομέας του Δημόσιου και ιδιωτικού βίου.
Το αν υπάρχουν επίορκοι δεν είναι πρωτόγνωρο στο Ελληνκό Δημόσιο και όμως δεν διαλύονται οι τομείς στους οποίους διαπιστώνονται παρονομίες.
Καλό θα είναι να βρείτε την από 14-01-1988 επιστολή του αείμνηστου Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Ευάγγελου Γιαννόπουλου, προς τον αείμνηστο Πρωθυπουργό, Ανδρέα Παπανδρέου, η οποία δημοσιεύεται στο τελευταίο τεύχος της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Λ.Σ. όταν και τότε επιχειρήθηκε ανάλογο εγχείρημα και να την αναρτήσετε στο BLOG σας.
Πώς αποκτάται ή πως μεταλαμπαδεύεται μια εμπειρία 90 ετών στους νέους διαχειριστές της ναυτιλιακής πολιτικής ή πως οι ασχολόυμενοι με τη ναυτιλιακή πολιτική θα γίνουν "ράμπο" σε μια νύχτα?
Ποιός πτυχιούχος ΑΕΙ θα γνώριζε ότι η αποστολή του Λ.Σ. είναι ΜΟΝΟ η αστυνόμευση και θα ερχόταν να καταταγεί σε αυτό??
Έχουν ποτέ δημοσιοποιηθει οι δράσεις και οι επιτυχίες του Λ.Σ. στην εκπλήρωση των αστυνομικών του καθηκόντων ?? Ποιός θυμάται το καράβι από την Περσία με τους τόνους χασίς στον Ισθμό της Κορίνθου το 1977 ή το αλλο νότια της Κρήτης το 1987, ή το πλοίο Σίτι οφ Πόρος για να αναφέρω μόνο τρία χαρακτηριστικά γεγονότα.
Θα μπορούσε κανείς να γράψει σελίδες πολλές για να παρουσιαστεί το έργο του Λ.Σ.
Αν για κάποιους λόγους απαξιώθηκε απο τις διάφορες πολιτικές καταστάσεις είτε με την μαζική αποστρατεία στελεχών του (από Οκτώβριο του 1993 μέχρι τον Μάρτιο του 1996) ή απο αδράνεια για την αξιοποίηση πιστώσεων δεν είναι λόγος για τη διάλυσή του και κυρίως για τη μετονομασία του.
Μέχρι στιγμής δεν έχει δοθεί απάντηση ούτε για τα ασφαλιστικά δικαιώματα του προσωπικού στο ΜΤΝ και ΕΚΟΕΜΝ ούτε για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στο ΝΝΑ κ.λ.π. Τί λέει το Π.Ν. για τα θέματα αυτά?
αναγνωστης
--------------------------
σχόλιο: Δεν θα συμφωνήσω μαζί σας για το βαπόρι απ'την Περσία,( το "Γκλόρια" με τον Κάπταιν Νικ) που ο αείμνηστος Τσιτσάνης το έκανε τραγούδι και μάλιστα πετυχημένο γιατί ..."και σ'αυτην την ιστορία μπλέξαν τα λιμεναρχεία"
Το γεγονός ότι το σώμα οδηγήθηκε σε μία "βίαιη" αλλαγή χωρίς προετοιμασία είναι νομίζω ηλίου φαεινότερο...Τα καθημερινά πρακτικά προβλήματα με αποκορύφωμα το δυστύχημα του Aegean Wind..αν μη τι άλλο το απέδειξαν...
Από κει και πέρα όμως κι εφόσον η νέα πραγματικότητα τέθηκε άρον-άρον σε ισχύ....ας ελπίσουμε κι ας προσπαθήσουμε ΌΛΟΙ αυτή τη φορά να μην γίνουν....λάθη...σηκώνει μεγάλη κουβέντα το θέμα...τόση που δεν φτάνουν οι γραμμές του μπλογκ....
Δώρα Βογιατζάκη