ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

"ΒΟΥΝΟ" ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ...


Χαιρετε, παιδια καλες γιορτες σε ολους και συνεχιστε την δουλεια που κανετε

θα ηθελα να ακουστει και η δικια μου φωνη. Ειμαι 10 χρονια στην δουλεια αυτη και με οσες πικρες και αν εχω φαει παλι θα την αγαπαω και παλι θα την τιμω οσο πιο δυνατα γινεται. Εχω να πω κατι σε ολους αυτους που ειναι μεσα στο ΥΕΝ και οχι στα παιδια στο λιμανι γιατι και εκει δουλευουν.
Περα απο το κτίριο δεν ξερουν τι θα πει υπολοιπο λιμενικο και δεν θα πρεπει να μιλανε. Δεν τρωνε το βρισιμο καθε μερα απο μεσα και απο εξω απο πολιτες η ενστολους γιατι προσπαθουν να κανουν με οσα λιγα μεσα την δουλεια τους.
Δεν ειναι στα σκαφη που με χιλια προβληματα προσπαθουν να κρατησουν θερμοπυλες.
Δεν εχει αναγκη το λιμενικο να γινει COAST GUARD τυπου made in USA απλα θελει ενδιαφερον, δουλεια και τον εξοπλισμο που πρεπει να ειχε.
Το προσωπικο μενει ανεκπαιδευτο.
Που ειναι τα σχολεια που χρειαζομαστε; Εχει να γινει κατι πανω απο 5 χρονια.
Το διαβασμα που εχω κανει μονο τοσο εγω στα χρονια που ειμαι στο σωμα επρεπε να ειχα περασει νομικη δεν χρειαζονται μονο δηλωσεις αλλα εργα εδω και τωρα.
Η κατασταση ειναι τραγικη υπαρχει τοσο μεγαλη πελατειακη σχεση που οτι προστιμα επιβαλονται αναιρουνται η μετατρεπονται σε απλες συστασεις και εαν υποπεσες σε καποιο λαθος γιατι οσοι δουλευουν καποια στιγμη θα το κανουν, ο πελεκυς ειναι βαρυς και απειλησαι και με μεταθεση και βλεπεις ατομα που δεν κανουν το παραμικρο, κοινως λεγομενοι φυρες να ειναι τα καλυτερα παιδια και η πιεση απο αυτους τους εξω παραγοντες να επηρρεαζει μεχρι και την προσωπικη σου ζωη γιατι αν μεσα σε 10 χρονια εχεις παρει 4 μεταθεσεις ειναι κατι που δημιουργει προβληματα, αλλα παλι λεμε δοξα το θεο που ειμαστε σε αυτη τη δουλεια γιατι αλλοι δεν εχουν. Αλλα δεν σημαινει οτι πρεπει να ειμαστε χαλαροι και να μην νοιαζομαστε για αυτο που κανουμε,
απλα αυτα ηθελα...
ΕΝΑΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ
----------------------
ΣΧΟΛΙΟ: Κατά την αποψή μου και μέσα στο Υπουργείο υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν σκληρά και έξω στα λιμεναρχεία υπάρχουν κάποιοι που....λουφάρουν συστηματικώς.
Το θέμα είναι η δουλειά να μοιράζεται δίκαια και σε όλους, η γραφειοκρατία και η ευθυνοφοβία να γίνουν παρελθόν, όλο το προσωπικό να εκπαιδευτεί και να αποκτήσουν όλοι τα μέσα για να μπορούν να αποδώσουν και στη στεριά και στη θάλασσα και στον αέρα και στον προβλήτα και στα γραφεία και στις σκοπιές.......
Δ.ΒοΓ.