ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

ΣΤΙΧΟΙ ΜΕ ΝΟΗΜΑ....


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΧΡΥΣΟΚΛΑΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ Λ.Σ
ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 53 ΜΕΡΕΣ ΣΙΩΠΟΥΝ ΣΤΗΝ
ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙ
ΑΡΑΓΕ??????
ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΓΑΛΟΝΙΩΝ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΙΤΣΑΣ ΤΟΥΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ EXTRA-EXTRA
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ
ΣΤΟΥΣ ΚΟΥΣΤΟΥΜΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ
ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΟΥΒΕΡΝΟ
ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ
ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟ
ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ
ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ
ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΥΕΝΑΝΠ
ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ Λ.Σ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΟΤΑΤΑ
ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ
ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.

Καλημερα Ελλαδα,
Σου μιλαει ο Νιβο
ολα σου τα λεω,τιποτα δεν κρυβω
πολυ με υποτιμησες,εγω μοναχα λιγο.
Σκεφτηκα Ελλαδα, να σε αφησω να φυγω
Δεν το'βαλα κατω και προσπαθησα κι αλλο
να ανεβασω σαν και σενα πιο πολυ τον καβαλο
Να πεταξω καπελα και το rap ντυσιμο μου
Και να αλλαξω την ζωη και το φερσιμο μου.

Καλημερα Ελλαδα
Να μου ζησεις για παντα
Να τιμας με παρελασεις το επος του 40
Να κρατας το κεφαλι ψηλα στον αγωνα
Και να βγαλεις για κυβερνηση το ιδιο κομμα

Να μου ζησεις Ελλαδα,και ολοι οι βουλευτες σου
Με τα αυθαιρετα τους ολοι στις ακρογιαλιες σου
Με τους Χριστιανους σου που κανουν νηστεια
και οτι περισσευει στελνουν στην Ελβετια.

Ελλαδα συγγνωμη
αν θες να αλλαξω γνωμη
πρεπει και συ να μαθεις να αγαπας
Παψε να με παιδευεις και να με κοροιδευεις
Και τα ονειρα μου Ελλαδα μη σκορπας

Καλημερα Ελλαδα
Νιβο στο μικροφωνο
Στα λεω μες στους δισκους
Στα λεω και στο ραδιοφωνο
Στα πα απο την καλη
Στα λεω και απο την αναποδη
Σου χω μαζεψει απο εδω μεχρι την Ναπολη

Κυριοι υπουργοι
Κυριοι βουλευται
Πριν πατε στο γραφειο σας,σας κανω εγω σεφτε
Διαλεγω ενα τραγουδι,αντι να στελνω γραμματα
Δεν ψαχνω για μ......α, δεν περιμενω θαυματα
Παρατα και γραφειο και χαρτοφυλακιο
Ελατε μια βολτα μεχρι την Βαρβακειο
Κατεβα στο λιμανι μιλα στους εργατες σου
Παρε την ευθυνη μια φορα πανω στις πλατες σου

Ποια δημοκρατια μου μιλατε,ποια προγραμματα
Ποια πανεπιστημια, ποια Ευρωπη και ποια γραμματα?
Που ειναι η παιδεια, που ειναι η υγεια σας?
Κυριε υπουργε γ....ω τα υπουργεια σας

Ελλαδα συγγνωμη αν θες να αλλαξω γνωμη
πρεπει και συ να μαθεις να αγαπας
Παψε να με παιδευεις και να με κοροιδευεις
Και τα ονειρα μου Ελλαδα μην σκορπας

Κυριε Προεδρε
Παιρνω το θαρρος σημερα
Αφου ολα τα προβληματα ειναι θεματα εφημερα
Προκαταβολικα συγγνωμη μα εχω ονειρα
Σαν αυτα που καποιοι ονομαζανε ανωνυμα
Εγω τους δινω ονομα και δεν καθομαι φρονημα
Γιατι εγω κι εσυ διαφερουμε στο φρονημα
Ζηταω τα προβλεπομενα δεν τα ζητιανευω
Σε αντιθεση με σας εχω μαθει να δουλευω

Ελλαδα σε βαζουν και συ φτιαχνεις τα νυχια σου
Οχι να αμυνθεις
η για να βρεις το δικιο σου
Αυτοι σε ξεπουλανε οση ωρα καλλωπιζεσαι
Ειστε μια παρεα και μοναχη ξεφτιλιζεσαι

Καλυνυχτα Ελλαδα
Σ αφηνω παω για υπνο
Οσο εσυ με αυτους ετοιμαζεσαι για δειπνο
Εγω θα κανω στιχους,καθε σκεψη στο τετραδιο
Και γω θα στα αφιερωσω απ το ραδιο μαλλον αυριο.

ΘΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ