ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

ΠΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΡYΜΟΥΛΚΟ;


Με αφορμή το πρόσφατο περιστατικό (26/7) με την παρολίγο σύγκρουση του Blue star Paros με ρυμουλκό, κοντά στον "Πάτροκλο", δημοσιοποιούμε την άποψη του καπετάν-Γιάννη Νομικού.

(α) Το ρυμουλκο επρεπε να εχει τα προβλεπομενα φωτα αναρτημενα στο αλμπουρο του, που επιβαλλονται σε περιπτωση ρυμουλκησης φορτηγιδας η
ετερου αντικειμενου. Τα ειχε αναμμενα; ΝΑΙ η ΟΧΙ;
Γιατι αν τα ειχε αναμμενα ( κατι που ο αξιωματικος φυλακης θα εντοπιζε με τα κυαλια ) κακως - κακιστα προσπαθησε να περασει αναμεσα απο ρυμουλκο
και ρυμουλκουμενο, μια και μεσολαβουσαν τα 100 - 150 μετρα συρματοσχοινου.
Οποτε την ευθυνη των σπασμωδικων και λιαν επικινδυνων χειρισμων αλλαγης πορειας την τελευταια στιγμη προς αποφυγη του μοιραιου,την φερει ακεραια
το πληρωμα της γεφυρας του Ε/Γ "ΠΑΡΟΣ."
Κατι που αντιληφθηκανε, μολις ο κυβερνητης του ρυμουλκου τους αναψε τον προβολεα και τοτε ειδανε το ρυμουλκιο ( συρματοσχοινο).

(β) Εαν παλι το ρυμουλκο δεν ειχε τα προβλεπομενα φωτα αναρτημενα, τοτε την ευθυνη την φερει το ρυμουλκο βεβαια.
Αλλα και στην δευτερη περιπτωση αν σταθουμε, "που πας κοτσαμ επιβατικο με ταχυτητα ανω των 16 μιλιων να περασεις ξυστα, αναμεσα σε δυο στοχους
που βρισκοντουσαν εν κινησει;" ;;;;;;
Ο σοφος Καπετανιος μου ( Πατσης Γιωργος ) οταν μου μαθαινε τα πρωτα "κολυβογραμματα" του κανονισμου αποφυγης συγκρουσεων, στο ποσταλακι
( επιβατικο ) ΜΙΑΟΥΛΗΣ, μου ελεγε : "Γιαννακη παιδι μου, εχε υπ' οψιν σου οτι η θαλασσα δεν ειναι οικοπεδα"
"Μακρυα οσο μπορεις, απο πλοια και στεριες"
Τα λογια του αυτα ετηρησα και δεν εβγηκα χαμενος συναδελφοι της ακτοπλοιας.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Χ. ΜΠΟΛΚΑΣ

Καπετάνιε κάτι ξέρεις παραπάνω εσύ για όλα αυτά... Όμως νομίζω, πως αν όλοι οι αξιωματικοί γέφυρας "κοιμούνταν" δε θα έφτανε πλοίο σε λιμάνι.΄Ισως κάποιοι, πράγματι να είναι απρόσεκτοι, αμελείς ή... άσχετοι, κουρασμένοι ή με φουρτούνες στο κεφάλι τους, άνθρωποι είναι. Για τα πρώτα τρία, χτυπάμε το καμπανάκι στην ένωση πλοιάρχων, στην εταιρία και τις αρμόδιες αρχές. Για τα υπόλοιπα στον Άγιο Νικόλα. Κουβαλάνε ζωές... και μόνο αυτό. Ο υπουργός ναυτιλίας όντως θα έπρεπε να είχε ζητήσει να γίνει προανάκριση ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ.
Γιατί δεν την έκανε; Ρωτήστε τον, εμείς απάντηση δεν πήραμε. Κι η έρευνα συνεχίζεται αλλά με στοιχεία καπετάνιε, αποδείξεις και ονόματα, όπως ξέρεις εσύ... ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ.

ΥΓ. Την επιστολή σας προς τον ΥΕΝ δεν βρήκα στα μέιλ. Θα είχε αναρτηθεί κι αυτή... υπάρχουν ερωτήματα προς πάσαν κατεύθυνση.