ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

ΧΩΡΙΑ ΚΑΡΑΒΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΡΟΔΟΣ.


- ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
Χωρίς καράβι, η γραμμή Αλεξανδρούπολη - Μυτιλήνη - Ρόδος
29.06.2009
ΑΙΟΛΙΚΑ ΝΕΑ

"Ορφανή" ελέω… Μάκη Αγούδημου έχει μείνει η ακτοπλοϊκή γραμμή, που συνδέει την Αλεξανδρούπολη με τη Ρόδο, με ενδιάμεσες στάσεις στη Μυτιλήνη και τη Μύρινα.
Η επίσχεση εργασίας που έχει γίνει σε πολλά καράβια του πλοιοκτήτη της GA Ferries ανάγκασε το Υπουργείο Ναυτιλίας να "τραβήξει" τα καράβια που θα κάλυπταν το δρομολόγιο και να τα "επιστρατεύσει" στην Κάσο και την Σύμη, που βρέθηκαν σε συνθήκες ακτοπλοϊκής απομόνωσης.
Η αναστάτωση που έχει προκληθεί στους ναυτιλιακούς και τουριστικούς κύκλους του Νομού είναι αρκετά μεγάλη, καθώς, η εξέλιξη αυτή επηρεάζει τόσο την εμπορική όσο και την τουριστική κίνηση προς το νησί των Δωδεκανήσων.
Χαρακτηριστικό είναι ότι η επιδότηση του ΥΕΝ για την συγκεκριμένη γραμμή, που έχει χαρακτηριστεί άγονη, έχει διπλασιαστεί σε σχέση με την περσινή χρονιά (80.000 από 40.000 ευρώ).
Εντούτοις είναι η πρώτη φορά μετά από χρόνια που δεν κινείται καράβι στην συγκεκριμένη γραμμή και ενώ βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού. Προτεραιότητες
Το "Πρέβελη" και το "Ιεράπετρα" της ΑΝΕΚ ήταν τα πλοία, που, με βάση τα αποτελέσματα του σχετικού διαγωνισμού μέσα στην χρονιά θα εκτελούσαν ένα δρομολόγιο την εβδομάδα στη γραμμή.
Το δρομολόγιο θα είχε αφετηρία τη Ρόδο και με ενδιάμεσους σταθμούς την Κω, Κάλυμνο, Σάμο, Χίο, Μυτιλήνη και Λήμνο, και θα κατέληγε στην Αλεξανδρούπολη.
Η ΑΝΕΚ άλλωστε ήταν η εταιρεία, που εξυπηρετούσε τα προηγούμενα χρόνια την γραμμή (που, τουλάχιστον, στην τουριστική περίοδο ήταν αρκετά δημοφιλής).
Ο ξεσηκωμός όμως των ναυτικών, που διεκδικούσαν τα δεδουλευμένα τους από τα πλοία του Αγούδημου με επίσχεση εργασίας, άλλαξε τα δεδομένα.
Οι γραμμές της Σύμης και της Κάσου έμειναν κενές, καθώς ήταν προγραμματισμένο να καλυφθούν από πλοία της GA Ferries και το ΥΕΝ σε μία προσπάθεια να κάμψει τις αντιδράσεις ανέθεσε στην ΑΝΕΚ να καλύπτει την ακτοπλοϊκή σύνδεση των δύο αυτών νησιών.
Το πρόβλημα πάντως είναι γενικότερο καθώς εκτός από τον Αγούδημο, ανάλογο πρόβλημα με τους ναυτικούς αντιμετώπισε φέτος και ο Φώτης Μανούσης.
Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχουν λιγότερα ενεργά καράβια, κάτι που αναγκάζει το ΥΕΝ να βάζει προτεραιότητες κάνοντας επιλογές των νησιών που θα καλυφθούν και αφήνοντας άλλα εκτός δρομολογίων.
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει λοιπόν ελεύθερο καράβι, η μόνη λύση είναι να εκδηλωθεί ενδιαφέρον από κάποιον ακτοπλόο και να γίνει απευθείας ανάθεση. Κύκλοι του ΥΕΝ διαρρέουν ότι το ενδεχόμενο αυτό δεν αποκλείεται να συμβεί. Η αλήθεια ωστόσο, είναι ότι εκτός συγκλονιστικού απροόπτου η γραμμή θα μείνει κενή αυτό το καλοκαίρι.
Και αυτό, γιατί, εάν ο πλοιοκτήτης που εκδηλώσει ενδιαφέρον είναι (όπως ακούγεται) ο Αγούδημος, θεωρείται απίθανο να υπάρξει συναίνεση από πλευράς Υπουργείου, που το μόνο που δεν επιθυμεί αυτή τη στιγμή είναι να ξαναδρομολογηθούν παλιά καράβια, τύπου "Παναγίας Σουμελά" και "Ροδάνθης" ,που έχουν προκαλέσει την μήνι του επιβατικού κοινού και όχι μόνο.
Έτσι αυτό που προκρίνεται όσο και αν ακούγεται "τραβηγμένο" είναι να μην δρομολογηθεί κανένα πλοίο εάν αυτό δεν είναι σύγχρονο και αξιόπλοο.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΑ ΝΕΑ

-------------------------------------
ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ, ΠΟΤΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΕΝΑΝΠ...
ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ...ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΣΜΟΥ, ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ....ΠΛΟΙΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΟΣΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ, ακομα..

Χρήστο, με λαμβάνεις η είσαι εκτός ...δικτύου...
π. χρ.