Με αφορμή την ανάρτηση του "Πειρατικού" για τη μη ενημέρωση ως προς τη βλάβη στο "Σούπερτζετ", ήταν ...εξπρές η προφορική ενημέρωση από τον Υποδιευθυντή του Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Ναυτιλίας Κωνσταντίνο Γιαλελή.
Όπως μου είπε προφορικά, εναντίον της πλοιοκτήτριας εταιρείας έχει κινηθεί διαδικασία επιβολής κυρώσεων (σ.σ. που προβλέπει ακόμα και πρόστιμο χιλιάδων ευρώ) από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά για τη μη ενημέρωση του επιβατικού κοινού και των ναυτιλιακών συντακτών.
Με βάση το νόμο η εταιρεία όφειλε να ενημερώσει το επιβατικό κοινό από τα μεγάφωνα του πλοίου αλλά και με Δελτίο Τύπου για τη βλάβη στο "Σούπερτζετ".
Δεν εκδόθηκε Δελτίο Τύπου και τώρα κινείται η διαδικασία επιβολής προστίμου. Ίδωμεν...
Προς γνώση και συμμόρφωση και των άλλων ακτοπλοϊκών εταιρειών που κρύβουν βλάβες και άλλα προβλήματα στα καράβια τους, ταλαιπωρώντας το επιβατικό κοινό μέσα στο καλοκαίρι!
Βασίλης Τζήμτσος