http://www.patrastimes.gr- αναδημοσίευση
Εκδόθηκε απαγόρευση απόπλου – Για χρέη στον Όμιλο Γκριμάλντι 2.3 εκατομμυρίων ευρώ
Εκδόθηκε απαγόρευση απόπλου – Για χρέη στον Όμιλο Γκριμάλντι 2.3 εκατομμυρίων ευρώ
[19:24,05/03/2015]
Του Γιάννη ΓεωργόπουλουΈνα από τα πλοία που θεωρείται ναυαρχίδα της ΑΝΕΚ αλλά και του
Ελληνικού εφοπλιστικο
Κεφαλαίου στις γραμμές της Αδριατικής και όχι …μόνο θεωρείται από χθές (Πέμπτη) κατασχεμένο.
Ο λόγος για το Επιβατηγό – Οχηματαγωγό « Ολυμπίκ Τσάμπιον» σε βάρος του οποίου
εκδόθηκε εντολή κατάσχεσης από τον Ιταλικό όμιλο «Γκριμάλντι», για οφειλές ύψους
2.3 εκατομμυρίων ευρώ από ναυλώσεις πλοίων συμφερόντων «Γκριμάλντι» εκ μέους της ΑΝΕΚ.
Το πλοίο είναι ήδη στο λιμάνι της Πάτρας και θωρείται πως είναι κατασχεμένο.
΄Ηδη ενημερώθηκε ο πράκτορας της εταιρείας για να ενημερώσει με τη σειρά του το
επιβατικό κοινό. Το πλοίο εκτελεί τη γραμμή Πάτρα – Αγκόνα και Πάτρα Βενετία
ενώ είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο για σήμερα το βράδυ.
Σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις , εάν δεν επέμβει η τράπεζα Πειραιώς η οποία
έχει μπει μέτοχος με 25% , η ΑΝΕΚ που αντιμετωπίζει προβλήματα ακόμα και με τη
μισθοδοσία των εργαζομένων της , πολύ δύσκολα θα μπορέσει να βρει το ποσό
ή μέρος των οφειλομένων προς τον όμιλο Γκριμάλντι, για να σώσει το πλοίο.
Κεφαλαίου στις γραμμές της Αδριατικής και όχι …μόνο θεωρείται από χθές (Πέμπτη) κατασχεμένο.
Ο λόγος για το Επιβατηγό – Οχηματαγωγό « Ολυμπίκ Τσάμπιον» σε βάρος του οποίου
εκδόθηκε εντολή κατάσχεσης από τον Ιταλικό όμιλο «Γκριμάλντι», για οφειλές ύψους
2.3 εκατομμυρίων ευρώ από ναυλώσεις πλοίων συμφερόντων «Γκριμάλντι» εκ μέους της ΑΝΕΚ.
Το πλοίο είναι ήδη στο λιμάνι της Πάτρας και θωρείται πως είναι κατασχεμένο.
΄Ηδη ενημερώθηκε ο πράκτορας της εταιρείας για να ενημερώσει με τη σειρά του το
επιβατικό κοινό. Το πλοίο εκτελεί τη γραμμή Πάτρα – Αγκόνα και Πάτρα Βενετία
ενώ είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο για σήμερα το βράδυ.
Σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις , εάν δεν επέμβει η τράπεζα Πειραιώς η οποία
έχει μπει μέτοχος με 25% , η ΑΝΕΚ που αντιμετωπίζει προβλήματα ακόμα και με τη
μισθοδοσία των εργαζομένων της , πολύ δύσκολα θα μπορέσει να βρει το ποσό
ή μέρος των οφειλομένων προς τον όμιλο Γκριμάλντι, για να σώσει το πλοίο.