ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Θ.ΔΡΙΤΣΑΣ: «Για το ξεπέρασμα της κρίσης στην ακτοπλοΐα, η αυτοδιοίκηση οφείλει να στηρίξει τα νησιά, τους ναυτικούς και να υπερασπιστεί το δημόσιο λιμάνι»!

ΘΟΔΩΡΗΣ ΔΡΙΤΣΑΣ
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παρέμβαση Θοδωρή Δρίτσα, στην ημερίδα του Ε.Β.Ε.Π και του Ε.Ε.ΣΥ.Μ:
\
Ο Θοδωρής Δρίτσας, υποψήφιος Δήμαρχος Πειραιά, συμμετείχε και μίλησε στην ημερίδα, που συνδιοργάνωσαν χθες το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά και ο Ελληνικός Επιμελητηριακός Σύνδεσμος Μεταφορών, με θέμα: «Κρίσιμες ώρες για την Ακτοπλοΐα και τις συγκοινωνίες των ελληνικών νησιών: Το πρόβλημα και οι πιθανές λύσεις».

Στην ομιλία του, αλλά και σε δήλωσή του που ακολούθησε, ο Θοδωρής Δρίτσας, τόνισε μεταξύ άλλων, τα εξής:
«Η ακτοπλοΐα, βρίσκεται σε βαθιά κρίση. Οι πολιτικές της λιτότητας και της ύφεσης όξυναν προβλήματα, δομικά και διαχρονικά. Πολλά νησιά απειλούνται με περαιτέρω ερήμωση, η ανεργία των ναυτικών αυξάνεται, οι επιχειρήσεις του κλάδου χάνουν το δυναμισμό τους, η ύφεση έχει καθηλώσει το τοπικό εμπόριο, που εμφανίζει έντονα σημάδια παρακμής. Οι αιτίες είναι πολλές, κυρίως όμως, αναδεικνύεται το δομικό στρατηγικό αδιέξοδο, στο σχεδιασμό του περίφημου μοντέλου της πλήρους απελευθέρωσης, που καθιέρωσε ο Νόμος 2932/01 και οι Νόμοι που ακολούθησαν.
Τη χαριστική βολή απειλεί να δώσει, η προαναγγελθείσα ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά. Αν το μεγάλο λιμάνι παραδοθεί σε μονοπωλιακά κερδοσκοπικά συμφέροντα, οι επιπτώσεις θα είναι αρνητικές και δυσβάστακτες για τον Πειραιά, για τα νησιά, για τις ακτοπλοϊκές μεταφορές, αλλά και για το κοινωνικό σύνολο και την παραγωγική βάση της χώρας.\ 
Σε αυτή την κατεύθυνση, έξι υποψήφιοι Δήμαρχοι από τους Δήμους του Πειραιά, θα αναδείξουμε αυτό το κρίσιμο ζήτημα στη συνέντευξη τύπου που θα δώσουμε από κοινού, την Πέμπτη 20 Μαρτίου στις 12:30 το μεσημέρι, στο Δημαρχείο της Δραπετσώνας.
Η αυτοδιοίκηση, τόσο η νησιωτική όσο και του Πειραιά, οφείλουν να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο, ώστε, ένας άλλος εντελώς διαφορετικός σχεδιασμός, με βάση το δημόσιο συμφέρον να μελετηθεί και να υλοποιηθεί, αλλά και το λιμάνι να μείνει δημόσιο.
Ειδικά, ο Δήμος Πειραιά, Δήμος της πόλης των ναυτικών και των νησιωτών, δεν επιτρέπεται να παραμένει αμέτοχος παρατηρητής.
Τα στοιχεία της μελέτης που παρουσιάστηκε στην ημερίδα και όσα εξαιρετικά χρήσιμα ακούστηκαν κατά τη διάρκειά της, μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο για τη γενίκευση της συζήτησης που επείγει, με τη δημιουργική εμπλοκή των τοπικών νησιωτικών κοινωνιών, αλλά και των παραγωγικών κλάδων του Πειραιά, που άμεσα ή έμμεσα συνδέονται με το λιμάνι».

18/03/2014                                                                                        Το Γραφείο Τύπου