ΑΠΑΛΛΑΧΤΗΚΕ Η ΝΕΛ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ...
http://www.limnosnea.com
αναδημοσίευση
Γράφτηκε από τον Hλίας Κότσαλης
Το αίτημα της ΝΕΛ να ενταχθει στο Αρθρο 106 ώστε να
απαλλαγεί απο τα χρέη της και να εξυγιανθεί έγινε δεκτό από τη Εφετείο Β. Αιγαιου και
έτσι η Εταιρεία συνεχίζει στις επιδοτούμενες γραμμές της Λήμνου, με την πολύ
αποδοτική "άγονη" Καβαλας - Ανατολικού Αιγαίου, τις οποίες γραμμές έχει εξασφαλίσει
με μακροχρόνιες συμβάσεις και τις εκτελεί με τον τρόπο που όλοι ξέρουμε.
Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο και αρμόδιο του Δήμου
Λήμνου για τα ακτοπλοϊκά, Παναγ. Τσανταρλιώτη, η ΝΕΛ απαλλάσσεται από χρέη
περίπου 140 εκατ. €, που τα χρωστά σε Τράπεζες, Ταμεία, Εταιρείες Προμηθευτών,
ακόμη και στα πληρώματα της, αν και υπάρχει υπόσχεση ότι αυτά θα τα καλύψει...
Αυτη η προσπάθεια της ΝΕΛ για απαλλαγή από τα χρέη της είναι πολύμηνη και
περιπετειώδης και σε όλο αυτό το διάστημα που η Εταιρία παρέπαιε με επίσχεση
εργασίας από πληρώματα, με ματαιώσεις δρομολογίων, με χρησιμοποίηση μικρότερων
και οικονομικότερων πλοίων από αυτά που προβλέπουν οι συμβάσεις, με την παρεμβολη
των Ψαρών στις γραμμές της Λημνου κλπ, υπήρχε μια Κυβέρνηση που όλα αυτά τα
ανεχόταν και τα ενέκρινε.
Όμως από αυτά η Λήμνος υπέφερε και ο Τουρισμός και η
Οικονομία της και δεχόταν βαριά πλήγματα.
Δηλαδή για να διασωθεί η ΝΕΛ έπρεπε να "βουλιαξει" η Λήμνος.
Ρωτήσαμε τον κ. Τσανταρλιώτη αν, μετά την οικονομική
"εξυγίανση" της Εταιρείας, περιμένει κάποια βελτίωση στις γραμμές της Λήμνου και
μας απάντησε οτι, με όσα εχει βιωσει ολο αυτο το διαστημα των χαριστικών πράξεων της Κυβέρνησης, δεν περιμένει κατι καλύτερο, εκτός αν με τη συνεχή μας δράση μας
καταφέρουμε να αλλάξουμε την κατάσταση εμείς.
Αυτά με "ελεύθερη μετάφραση" μιας ραδιοφωνικής συνομιλίας με το κ. Τσανταρλιωτη,
που είχε και άλλα στοιχεία και διαπιστώσεις για τις γραμμές του Β. Αιγαίου, όπως το
ενδιαφέρον και άλλων Εταιρειών για αυτές, αν πάψουν να είναι "μακροχρόνιες" ενώ
μας επισήμανε τις αναδυόμενες προτάσεις να συγχωνευτούν οι γραμμές του Λαυρίο
και του Ανατολικού Αιγαίου μετην Καβαλα , με αλλες που θα ξεκινούν από Πειραιά
και μέσω Χιου - Μυτιλήνης θα συνεχίζουν (3 φορές τη εβδομάδα) για Λήμνο και
Καβάλα.
Ο κ. Τσανταρλιώτης μας είπε ότι κάτι τέτοιο ειπώθηκε στην Ημερίδα των
ΛΗΜΝΙΩΝ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ από το Βουλευτή της Ν.Δ Π. Βογιατζή.
Αυτό κατά τον κ. Τσανταρλιώτη ( και εμείς συμφωνούμε απόλυτα) θα είναι ολέθριο,
κυρίως γιατί θα μειώσει τις 5 και 6 συνδέσεις την
εβδομάδα της Λήμνου με τη Καβάλα σε 3. Αυτός πάντως ο δυνητικός κίνδυνος
αποτρέπεται με τηνπαραμονή της ΝΕΛ στις γραμμές μας, μένουν όμως όλα τα άλλα.
απαλλαγεί απο τα χρέη της και να εξυγιανθεί έγινε δεκτό από τη Εφετείο Β. Αιγαιου και
έτσι η Εταιρεία συνεχίζει στις επιδοτούμενες γραμμές της Λήμνου, με την πολύ
αποδοτική "άγονη" Καβαλας - Ανατολικού Αιγαίου, τις οποίες γραμμές έχει εξασφαλίσει
με μακροχρόνιες συμβάσεις και τις εκτελεί με τον τρόπο που όλοι ξέρουμε.
Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο και αρμόδιο του Δήμου
Λήμνου για τα ακτοπλοϊκά, Παναγ. Τσανταρλιώτη, η ΝΕΛ απαλλάσσεται από χρέη
περίπου 140 εκατ. €, που τα χρωστά σε Τράπεζες, Ταμεία, Εταιρείες Προμηθευτών,
ακόμη και στα πληρώματα της, αν και υπάρχει υπόσχεση ότι αυτά θα τα καλύψει...
Αυτη η προσπάθεια της ΝΕΛ για απαλλαγή από τα χρέη της είναι πολύμηνη και
περιπετειώδης και σε όλο αυτό το διάστημα που η Εταιρία παρέπαιε με επίσχεση
εργασίας από πληρώματα, με ματαιώσεις δρομολογίων, με χρησιμοποίηση μικρότερων
και οικονομικότερων πλοίων από αυτά που προβλέπουν οι συμβάσεις, με την παρεμβολη
των Ψαρών στις γραμμές της Λημνου κλπ, υπήρχε μια Κυβέρνηση που όλα αυτά τα
ανεχόταν και τα ενέκρινε.
Όμως από αυτά η Λήμνος υπέφερε και ο Τουρισμός και η
Οικονομία της και δεχόταν βαριά πλήγματα.
Δηλαδή για να διασωθεί η ΝΕΛ έπρεπε να "βουλιαξει" η Λήμνος.
Ρωτήσαμε τον κ. Τσανταρλιώτη αν, μετά την οικονομική
"εξυγίανση" της Εταιρείας, περιμένει κάποια βελτίωση στις γραμμές της Λήμνου και
μας απάντησε οτι, με όσα εχει βιωσει ολο αυτο το διαστημα των χαριστικών πράξεων της Κυβέρνησης, δεν περιμένει κατι καλύτερο, εκτός αν με τη συνεχή μας δράση μας
καταφέρουμε να αλλάξουμε την κατάσταση εμείς.
Αυτά με "ελεύθερη μετάφραση" μιας ραδιοφωνικής συνομιλίας με το κ. Τσανταρλιωτη,
που είχε και άλλα στοιχεία και διαπιστώσεις για τις γραμμές του Β. Αιγαίου, όπως το
ενδιαφέρον και άλλων Εταιρειών για αυτές, αν πάψουν να είναι "μακροχρόνιες" ενώ
μας επισήμανε τις αναδυόμενες προτάσεις να συγχωνευτούν οι γραμμές του Λαυρίο
και του Ανατολικού Αιγαίου μετην Καβαλα , με αλλες που θα ξεκινούν από Πειραιά
και μέσω Χιου - Μυτιλήνης θα συνεχίζουν (3 φορές τη εβδομάδα) για Λήμνο και
Καβάλα.
Ο κ. Τσανταρλιώτης μας είπε ότι κάτι τέτοιο ειπώθηκε στην Ημερίδα των
ΛΗΜΝΙΩΝ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ από το Βουλευτή της Ν.Δ Π. Βογιατζή.
Αυτό κατά τον κ. Τσανταρλιώτη ( και εμείς συμφωνούμε απόλυτα) θα είναι ολέθριο,
κυρίως γιατί θα μειώσει τις 5 και 6 συνδέσεις την
εβδομάδα της Λήμνου με τη Καβάλα σε 3. Αυτός πάντως ο δυνητικός κίνδυνος
αποτρέπεται με τηνπαραμονή της ΝΕΛ στις γραμμές μας, μένουν όμως όλα τα άλλα.