ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Αποκλειστικό ρεπορτάζ της Εφημερίδας"Παρασκήνιο"- Ποιος ή ποιοι θα δώσουν πειστικές απαντήσεις;

Το Λιμενικό κάνει «πάρτι» σε ταχύπλοα!
----------------------------------------------------------
Σχόλιο: 
το Peiratiko reportaz θεωρεί , πως επειδή το θέμα έιναι σοβαρό , 
Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ Λ. Σ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΝΤΙΆΣ ΟΦΕΙΛΕΙ  ΑΠΕΝΑΝΤΙ 
ΣΤΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΗ  να απαντήσει δημόσια 
μέσω ΓΕΜΜΕ ή με δική του προσωπική απάντηση, διευκρινίζοντας τα πάντα...
Αλλιώτικα, ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑΥΤΟΔΙΚΈΙΟΥ 
ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ και να διατάξει  την διενέργεια προκαταρκτικής, 
την οποία να την κάνει ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΟΥ ΝΑΥΤΟΔΙΚΈΙΟΥ!

Πόπη Χριστοδουλίδου
--------------------------------------------------
WWW. PARASKINIO. GR
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/01/2013 15:48 ΚΑΤΗΓΟΡΙ

Ρεπορτάζ Του ΠΑΡΙ ΚΟΥΡΤΖΙΔΗ 

Η κακή συνήθεια που δεκαετίες τώρα ακολουθεί το πολιτικό προσωπικό αυτής της χώρας δεν έχει αλλάξει. Η διαπλοκή και τα «τρελά πάρτι», με χρήματα του Δημοσίου, συνεχίζονται!
Η πολιτική υποκρισία, η αναξιοπιστία, οι στημένοι διαγωνισμοί και οι μικρές και μεγάλες «μίζες» από κρατικές προμήθειες, όπως γίνονταν… γίνονται! Στον αντίποδα, τα ίδια πρόσωπα, οι πρωτοκλασάτοι υπουργοί και τα μικρομεσαία κυβερνητικά στελέχη τους, βρίσκονται να κόβουν μισθούς, να δημιουργούν συντάξεις πείνας και να… εκτοξεύουν το ρεκόρ της ανεργίας στο 27%(!), ενώ στους νέους πρέπει να έχει ήδη ξεπεράσει το 60%! 
Κι, όμως, οδηγούν μια ολόκληρη κοινωνία στην εξαθλίωση και παράλληλα προσλαμβάνουν στη Βουλή συζύγους, τέκνα και λοιπούς συγγενείς, με προκλητικούς μισθούς και ιδιαίτερα εργασιακά καθεστώτα, ενώ στα υπουργεία και γενικά στους κρατικούς φορείς ρέει το «μαύρο χρήμα» από μίζες και στημένους διαγωνισμούς! 

Σαν να μην πέρασε, λοιπόν, μια μέρα… 
Την ώρα που η κοινωνία μοιάζει με «καζάνι που βράζει» μετά τις άγριες περικοπές σε μισθούς, συντάξεις και προνομιακά επιδόματα, το «Π» αποκαλύπτει έναν απ’ αυτούς τους «φωτογραφικούς» διαγωνισμούς, ο οποίος αφορά στην προμήθεια ταχύπλοων περιπολικών σκαφών για τις ανάγκες του Λιμενικού Σώματος, ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ, το οποίο προέρχεται από δωρεά του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος»
. Και σαν να μην έφτανε ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, ο ίδιος ο Σύνδεσμος Ελλήνων Κατασκευαστών Πολυεστερικών και άλλων Σκαφών είναι που καταγγέλλει τον διαγωνισμό, χαρακτηρίζοντάς τον απροκάλυπτα «στημένο», ως προς τις προδιαγραφές που θέτει, καθώς «φωτογραφίζει» συγκεκριμένο ή συγκεκριμένους κατασκευαστές ταχύπλοων σκαφών, οι «αθεόφοβοι» αρμόδιοι δεν μπήκαν καν στον κόπο να αναρτήσουν τον διαγωνισμό στη «Διαύγεια», όπως όφειλαν, βάσει του ν. 60/2007. Και, μάλιστα, από τη στιγμή που ο διαγωνισμός 
είναι διεθνής, λόγου του ύψους της δαπάνης, κι ας προέρχεται αυτή από δωρεά, έπρεπε να έχει δημοσιευθεί και στην εφημερίδα Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, βάσει του κανονισμού ΕΚ/2004. «Δώσαμε προδιαγραφές» 

Το «Π», κάνοντας ρεπορτάζ, επικοινώνησε με τον υπουργό Ναυτιλίας, Κωστή Μουσουρούλη, ο οποίος δήλωσε άγνοια. «Δεν γίνεται διαγωνισμός» είπε.
 «Το Λιμενικό Σώμα έδωσε τις προδιαγραφές στο Ίδρυμα κι αυτό είναι που θα αγοράσει τα ταχύπλοα», δηλώνοντας ως υπεύθυνους από πλευράς του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» τους κ. κ. Ζερβάκη και Δρακόπουλο, ενώ από το Λιμενικό Σώμα ανέφερε τον αρχηγό Δημήτρη Μπαντιά και τον υπαρχηγό Κώστα Κουνουγέρη. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, πάντως, στις τηλεφωνικές ερωτήσεις που τους θέσαμε, όχι μόνο μάς απάντησαν κατηγορηματικά ότι ουδεμία εμπλοκή έχουν στην επιλογή του κατασκευαστή – προμηθευτή, αλλά και πως τα πάντα τα έχουν αναθέσει στο Λιμενικό Σώμα! 
Εν συνεχεία, μιλώντας το «Π» με τον υπαρχηγό Κουνουγέρη, λαμβάνει τη διαβεβαίωση ότι το Λιμενικό Σώμα δεν όφειλε να αναρτήσει στη «Διαύγεια» τη συγκεκριμένη προμήθεια – δαπάνη, καθώς τα χρήματα δεν είναι από τον κρατικό προϋπολογισμό, ενώ ισχυρίστηκε ότι στην επιτροπή αξιολόγησης θα υπάρχουν αρμόδιοι εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος». 
Πώς θα μπορούσε να ισχύει κάτι τέτοιο, όμως, όταν οι άνθρωποι του ιδρύματος αφενός το διαψεύδουν, διαρρηγνύοντας τα ιμάτιά τους ότι πέρα από τη δωρεά των χρημάτων για τον συγκεκριμένο σκοπό, δεν έχουν καμία άλλη ανάμειξη;
 Και πώς θα ήταν δυνατό να συμμετέχουν τυπικά (αφού τον διαγωνισμό τον κάνει το Λ.Σ.) και ουσιαστικά (με τι εμπειρογνώμονες) στην επιτροπή αξιολόγησης, η οποία θα βαθμολογούσε τις κλειστές προσφορές κατόπιν φωτογραφικών διατάξεων και συγκεκριμένου αλγόριθμου που προβλέπει ο διαγωνισμός, που δεν έχει αναρτηθεί στη «Διαύγεια», αλλά έχει αποσταλεί σε λίγους επιλεκτικά αποδέκτες; 
Οι πληροφορίες του «Π» κάνουν λόγο για μόλις πέντε κατατεθειμένες προσφορές. 
Και το γεγονός ότι κατόπιν του πανικού που προκάλεσε το «Π», ψάχνοντας το θέμα, απέσπασε τη διαβεβαίωση ότι θα κάνουν αποδεκτές και όποιες άλλες προσφορές σταλούν ληξιπρόθεσμα, καθυστερώντας τελικά την αξιολόγηση, η οποία είχε ξεκινήσει, δεν διασφαλίζει τη διαφάνεια των διαδικασιών, καθώς οι προδιαγραφές φέρονται να είναι «φωτογραφικές», ενώ κάποιες προσφορές… έχουν ήδη ανοίξει!

Υποχρεωτική η δημοσιοποίηση Ζητώντας όμως και τις συμβουλές από έγκριτους νομικούς, καθώς και από έναν πρώην εισαγγελέα, η ρητή διευκρίνιση που έλαβε η εφημερίδα μας είναι ότι του διαγωνισμού προηγείται η δωρεά, η οποία εγκρίνεται και οφείλει κι αυτή ακόμη να αναρτάται στη «Διαύγεια» πριν από την προκήρυξή του, λαμβάνοντας μάλιστα και ειδικό κωδικό καταχώρισης στον προϋπολογισμό και, στη συνέχεια, γίνεται ο διαγωνισμός, με τις προδιαγραφές που φυσικά θέτει ο φορέας – και δη, το υπουργείο Ναυτιλίας και το λιμενικό σώμα. 
Είναι ηλίου φαεινότερο, άλλωστε, πως τα χρήματα, από την ώρα που γίνονται δωρεά, πλέον ανήκουν στο ελληνικό Δημόσιο και ουδείς (και ειδικά καθ’ ύλην αρμόδιος) μπορεί να ισχυρίζεται ότι αυτά δεν είναι του κράτους. 
Όπως και να έχει, όμως, το βέβαιο είναι ότι, πέρα από τις ποινικές ευθύνες για τη μη ανάρτηση του διαγωνισμού στη «Διαύγεια» και τη μη δημοσίευση της προμήθειας των ταχύπλοων περιπολικών σκαφών στην εφημερίδα Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, υπάρχει, έτσι και αλλιώς, το ηθικό του πράγματος… 

Το ίδρυμα θα μπορούσε, αφού έμπαιναν οι αυστηρές τεχνικές προδιαγραφές από το υπουργείο Ναυτιλίας και το Λιμενικό Σώμα, να ήταν αυτό το ίδιο που θα προμηθευόταν τα ταχύπλοα σκάφη και στη συνέχεια να τα δώριζε στο Λιμενικό, όπως για παράδειγμα έκανε προ λίγων ημερών ο διευθύνων σύμβουλος της ΒΙΑΝΕΞ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, ο οποίος δώρισε στην Ελληνική Αστυνομία δέκα μοτοσυκλέτες υψηλού κυβισμού. Αντιθέτως, το Λιμενικό Σώμα επέλεξε να βγάλει διαγωνισμό μικρού για τον κλάδο χρονικού περιθωρίου (18 Δεκεμβρίου 2012 – 22 Ιανουαρίου 2013), τον οποίο κοινοποίησε επιλεκτικά σε εταιρείες που ήθελε, χωρίς να τον αναρτήσει στο Διαδίκτυο (στον ιστοχώρο www.hcg.gr), με αποτέλεσμα να το πληροφορηθούν οι υπόλοιποι Έλληνες 
κατασκευαστές μία μόλις ημέρα πριν από την καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης των κλειστών προσφορών.
 Οι κατασκευαστές, όμως, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το «Π», έχουν ήδη στείλει επίσημη καταγγελία προς τον υπουργό Ναυτιλίας και τον αρχηγό του Λιμενικού, ζητώντας να ακυρωθεί ο διαγωνισμός, ενώ ετοιμάζονται να απευθυνθούν και στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές που, ούτως ή άλλως, μετά τη σχετική αποκάλυψη, πρέπει να κινηθούν αυτεπαγγέλτως. 0 inShare ‹ Previous Next › Leave a Comment Name* Email* Website Submit Comment Notify me of follow-up comments by email. Notify me of new posts by email. Related posts Σφοδρή σύγκρουση με τέσσερις τραυματίες Τα τρένα ξανασφυρίζουν σε… γραμματείς και Φαρισαίους!
 
Ραγδαίες δικαστικές εξελίξεις για τους Γιώργο, Νίκο και Αντρίκο; Εισέβαλαν στο σπίτι της Λιάνας Κανέλλη!Πηγή: www.paraskhnio.gr