ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Οσοι με το χάρο γίναν φίλοι, με τσιγάρο φεύγουνε στα χείλη, στα τρελά τους όνειρα δοσμένοι, πάντα γελαστοί, ΠΑΝΤΑ ΓΕΛΑΣΤΟΙ, πάντα γελαστοί και γελασμένοι...


Εκεί με τους αγγέλους,
με τον Νικόλα Παπάζογλου,
με τον Μανώλη Ρασούλη,
με τον Μάριο Τόκα,
τον Μάνο Χατζηδάκη,
τον Μάνο Λοίζο,
τον Βασίλη Τσιτσάνη,
τον Στέλιο Καζαντζίδη
την Βίκυ Μοσχολιού,
την Σωτηρία Μπέλλου,
τον Μάρκο και όλους τους ρεμπέτες,
εκεί κι εσύ Μήτσο να τραγουδάτε πάντα
 για μια πατρίδα, που σας ευγνωμονεί!