ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ;;;;ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ; ΝΤΡΟΠΗ Η ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΙΑ!

http://greektv-com.blogspot.com
ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Πέμπτη, 19 Απριλίου 2012

Οι απεργοσπάστες του Alpha τραβάνε το σχοινί
Βγήκε τελικά στον αέρα από άγνωστο(;) στούντιο ένα δείγμα δελτίου ειδήσεων με τον Αντώνη Σρόιτερ να δίνει αμέσως το λόγο στον Δήμο Βερύκιο.
 Στόχος της απεργοσπαστικής ενέργειας του Alpha να βγει οπωσδήποτε το δελτίο τη στιγμή που ΕΤΙΤΑ και ΕΣΗΕΑ έχουν προκηρύξει απεργία και στάση εργασίας αντίστοιχα.
Μόλις πριν μια μέρα ο διευθύνων σύμβουλος του καναλιού προσπαθούσε να πείσει τα σωματεία πως ο σταθμός έχει κάθε καλή θέληση να υπογράψει συλλογική σύμβαση εργασίας. Με αντάλλαγμα να εξαιρεθεί από τις απεργίες.
Και ενώ η επίσημη απάντηση του Alpha υποτίθεται ότι θα δινόταν την ερχόμενη εβδομάδα, η "ηγεσία" του, κατά κύριο λόγο η δημοσιογραφική ηγεσία του, αποφάσισε να σπάσει την απεργία.Και έτσι αντί για το κανάλι που θα γινόταν το παράδειγμα καλών εργασιακών σχέσεων, οδηγείται δίπλα στον ΣΚΑΙ με τη ρετσινιά του απεργοσπάστη. Πάει το καλό εργασιακό κλίμα....
(Μα, καλά τόσο ισχυρές είναι οι επιχειρηματικές και δημοσιογραφικές δεσμεύσεις που δεν μπορούν να περιμένουν;)