ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!
To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!
Πέμπτη 19 Απριλίου 2012
κι ο πόνος αυτός στις σκληρές εποχές, που ζούμε, να είσαι σίγουρος, Δημήτρη πως θα γίνει δύναμη για μάχες του εργαζόμενου λαού, που τόσο αγάπησες!
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα