ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Απο τα μάτια σου τα θλιμμένα κρατάμε το χρώμα. Απο την δωρική φωνή σου τον καυμό. Και απο την λεβεντιά σου, Δημήτρη κρατάμε για πάντα την Ελλάδα του πολιτισμού, της ανθρωπιάς, του αγώνα και της λευτεριάς!