ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Χρόνια πολλά , όμορφα, χαρούμενα με υγεία και δύναμη σε όλους τους Γιώργηδες και στις Γιωργίες!!!

Χρόνια πολλά και καλά στον αγαπημένο μου... μουστάκια, στον πατέρα μου, τον κ. Γιώργο
και στον αγαπημένο μου γαμπρό, Γιώργο Παπαγεωργόπουλο!
Ευχές ακόμα στον συνάδελφο και φίλο Γιώργο Γεωργιάδη,

 στον πρόεδρο της ΠΟΕΣΥ, ΓΙΏΡΓΟ ΣΑΒΒΊΔΗ, 
 ΣΤΟΝ  ΦΙΛΟ ΜΟΥ, ΓΙΩΡΓΟ ΑΥΓΕΡΟΠΟΥΛΟ
ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΓΙΟΥΚΑΚΗ
ΣΤΟΝ ΓΙΏΡΓΟ ΦΙΛΛΙΠΆΚΗ,
 ΣΤΟΝ ΓΙΏΡΓΟ ΟΙΚΟΝΌΜΟΥ, ΣΤΟΝ ΓΙΏΡΓΟ ΚΑΛΟΕΙΔΆ, ΣΤΟΝ ΓΙΏΡΓΟ ΠΑΝΑΓΙΏΤΟΥ, ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑΚΗ,
ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΤΣΑΠΡΑ
ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΗ,
ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΓΑΒΡΙΛΗ, ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΔΡΙΒΑΚΟ,
 ΣΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ, ΓΙΩΡΓΟ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ,
ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ, ΓΙΩΡΓΟ ΚΡΗΤΙΚΟ,
ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ, ΓΙΩΡΓΟ ΓΑΡΥΦΑΛΛΟΥ ΣΤΗ ΣΑΜΟ ΜΕ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,
ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΚΚΕ, ΓΙΩΡΓΟ ΤΟΥΣΣΑ,
ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ, ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΡΚΕΖΙΝΗ,
 ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ, ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΤΣΟΥΛΗ,
ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΓΙΑΤΗ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΛΤΣΟΥΝΑΚΗ, ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΝΩΛΟΥΔΗ,
ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΟΘΟΥΛΑΚΗ ,
ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΡΟΙΔΗ........................................
Στην Γιωργία στο γραφελίο του αρχηγού

ΠΟΠΗ ΧΡ.

Υ.Γ ΑΝ ξέχασα κάποινο συγνώμη, αλλά είστε και πολλοί οι Γιώργηδες!