ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Καλό ταξίδι άρχοντα…

http://www.protothema.gr/αναδημοσίευση

17/04/2012

του Πέτρου Κατσάκου         

Στις μέρες της δίψας ήταν βάλσαμο να ρίχνεις τον κουβά στο πηγάδι με τους στίχους και τις νότες και να ξεδιψά έστω και λίγο η ψυχή.

Μέρα με τη μέρα το πηγάδι στεγνώνει. Ένα ένα τα αποθέματά μας στερεύουν δραματικά και επικίνδυνα.

Φοβάμαι τη μέρα που από το βάθος του πηγαδιού θα ακουστεί μονάχα ο κούφιος ήχος ενός τσίγγινου κουβά.

Καλό ταξίδι άρχοντα…