ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Καλό ταξίδι άνθρωπε, που μίλησες στις καρδιές μας. Θα είσαι πάντα ο φίλος, ο τραγουδιστής, ο λεβέντης καλλιτέχνης, ο ζεστός άνθρωπος, που μας ταξιδεύεις με τη φωνή σου εκεί , που η Ελλάδα αντιστέκεται κι ο λαός της αγωνίζεται , με το κεφάλι ψηλά και τις γροθιές σφιγμένες!