ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

Τα...σημαντικά των 5 πρώτων ημερών!

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

10 ΧΡΟΝΙΑ PEIRATIKO REPORTAZ~ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

~ Η στρατιωτική ηγεσία,όπως ο ίδιος ο υπουργός δηλώνει, θα μείνει μέχρι
 τον Σεπτέμβρη....Εκτός απροόπτου ή  για κάποιο λόγο αλλαγή  απόφασης
από τον υπουργό.
~ Ο προηγούμενος αρχηγός , στενός φίλος του υπουργού περιμένει να πάρει
καρέκλα και...μεγάλη μάλλον ( η άποψη μου η προσωπική είναι γνωστή.
Θα σχολιάζω  φυσικά όποτε και αν παρουσιάζεται πρόβλημα)...


~Απόστρατοι πάνε κι έρχονται,ελπίζοντας...
~ Το προσωπικό δεν έχει ακόμα δείγματα, που να το ηρεμούν,αντιθέτως πολλοί
ανησυχούν και θα ήθελαν αλλαγή ηγεσίας τώρα.(Τους ενοχλεί πολύ να βλέπουν
ακόμα ανθρώπους, που όπως οι ίδιοι λένε, τους συμπεριφέρονταν πολύ άσχημα).
~Το προσωπικό του Λ.Σ φοβάται τα συμβούλια μεταθέσεων αν και όποτε
ξεκινήσουν.
~Ο υπουργός, όπως όλοι μας λένε είναι σοβαρός και ευγενής Όμως
αυτό το ύφος πρέπει να μεριμνήσει να  το έχουν και οι άνθρωποι
οι δικοί του.
~Φοβάμαι για λογαριασμό του προσωπικού, πολιτικού και ενστόλων,
 τους «ρουφιάνους».Και ελπίζω να τους κλείσει την πόρτα ο κ.Πλακιωτάκης.
~ Αν και υπάρχουν ακόμα πολλά να γράψουμε, ( σύντομα θα έχουμε νέα
από Θεσσαλονίκη και όχι μόνο),ωστόσο θα κλείσω προς το παρόν με
την απορία μου:
Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει « εγώ δεν είμαι ούτε με τους εφοπλιστές  αλλά ούτε
με τους ναυτεργάτες. Είμαι με τον ελληνικό λαό»....
Απλά δεν καταλαβαίνω!

Πόπη Χριστοδουλίδου