ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΕΑΛΣ ΠΑΣΣΑΚΟΥ Π. ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΚΕΠ!!!


Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019 

Δημοσίευση-επιμέλεια απο Πρόεδρος ΠΑΣΣΑΚΟΣ Π. ΣΠΥΡΙΔΩΝ 

at 09:33

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται και κουστούμι
Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 2070.0/42487/2019 (ΦΕΚ 2284/Β/11-6-2019), η ισχύς της οποίας αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως καθορίστηκαν τα ελάχιστα απαιτούμενα προσόντα και η διαδικασία εκπαίδευσης και πιστοποίησης των επιθεωρητών και ελεγκτών των Τοπικών Κλιμακίων Επιθεώρησης Πλοίων (Τ.Κ.Ε.Π.) ανά τομέα επιθεώρησης και ελέγχου που διενεργούν, η διαδικασία για τη διενέργεια επιθεωρήσεων και ελέγχου πλοίων, το είδος και το εύρος της ευθύνης των επιθεωρητών και ελεγκτών πλοίων, καθώς και κάθε άλλου σχετικού θέματος και λοιπών διατάξεων για τη λειτουργία, στελέχωση και έλεγχο του έργου των Τ.Κ.Ε.Π.

Η εν λόγω τροπολογία έρχεται ουσιαστικά να συμπληρώσει και επιβεβαιώσει αυτά που ως ΠΕΑΛΣ λέγαμε – αντιπροτείναμε κατά την εσπευσμένη νομοθέτηση με τον ν. 4504/2017 λόγω του «Αγία Ζώνη».

Αποτέλεσμα είναι ότι από 11-06-2019 με την τροπολογία αυτή ζωντάνεψαν  (κατά την άποψή μας μόνο στα χαρτιά)  ξανά τα τοπικά κλιμάκια με ελεγκτικές αρμοδιότητες για μικρά σκάφη. 

Κι όμως λόγω της σοβαρότητας του ζητήματος εξακολουθούμε να λέμε ότι υπάρχουν κενά και φυσικά να έχουμε απορίες που ζητούν απαντήσεις όπως:

- Γιατί καθορίστηκαν τα προσόντα των Επιθεωρητών με Υπουργική Υπόφαση και γιατί δεν εντάσσονται αυτοί οι Επιθεωρητές σε αυτούς του άρθρου 10 του ν. 4504/2017.

- Γιατί αναφέρεται ότι η πιστοποίηση της αποκατάστασης σε περίπτωση απαγόρευσης απόπλου θα πρέπει να γίνεται από προσωπικό Λιμενικού Σώματος που έχει τα προσόντα βάσει του Π.Δ.16/2011 δηλαδή μια άλλη δηλαδή κατηγορία επιθεωρητών με διαφορετικά προσόντα. 

- Πώς είναι δυνατόν να τηρείται από κάθε λιμενική αρχή ξεχωριστός φάκελος για κάθε πλοίο και πόσοι τελικά φάκελοι θα υπάρχουν για το ίδιο πλοίο το οποίο μπορεί να επιθεωρηθεί και από άλλες Λιμενικές Αρχές .….

- Πώς είναι δυνατόν παράλληλα με τους νηογνώμονες να λειτουργεί ένας ελεγκτικός μηχανισμός επιθεώρησης μόνο από την Περιφερειακή και όχι την Κεντρική Υπηρεσία απομονώνοντας έτσι τα υψηλόβαθμα και έμπειρα στελέχη της Κεντρικής Υπηρεσίας του κλάδου. 

- Πώς είναι δυνατόν να στελεχωθούν τα Τοπικά Κλιμάκια όταν δεν υπάρχουν στελέχη ΛΣ ανάλογων προσόντων που καθορίστηκαν.

Τα συμπεράσματα δικά σας....