ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Υπόμνημα στην εισαγγελία του δημοσιογράφου της ΕΡΤ3 και μέλους του Ασύνταχτου Μετώπου Αγώνα Δημοσιογράφων Στέλιου Νικητόπουλου για τις φασιστικές απειλές εναντίον του!

Υπόμνημα στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης κατέθεσε ο 
δημοσιογράφος της ΕΡΤ3 και μέλος του Ασύνταχτου Μετώπου Αγώνα
 Δημοσιογράφων, Στέλιος Νικητόπουλος, ο οποίος δέχτηκε απειλές
 από φασίστες.
Το υπόμνημα προς τον Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης
για τις φασιστικές επιθέσεις και απειλές εναντίον του κοινοποιήθηκε στη Γενική
 Γραμματεία  Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, στη διοίκηση της ΕΡΤ, στη διοικούσα 
επιτροπή της ΕΡΤ3, στα ΔΣ της ΠΟΕΣΥ και της ΕΣΗΕΜ-Θ, στην ΠΟΣΠΕΡΤ,
 στους δημοσιογράφους της ΕΡΤ και στο σύνολο των εργαζομένων της ΕΡΤ3.
Ολόκληρο το υπόμνημα έχει ως εξής:
Π Ρ Ο Σ
Τον Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης κ. Λάμπρο
 Τσόγκα.
ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Του Στέλιου Νικητόπουλου του Νικήτα, δημοσιογράφου της ΕΡΤ3
ΘΕΜΑ: Σχετικά με εξυβριστικό και δυσφημιστικό ηλεκτρονικό δημοσίευμα
 του εντύπου «ΣΤΟΧΟΣ», που πυροδότησε πλήθος αναρτήσεων στο διαδίκτυο,
 όχι μόνο εξυβριστικών και δυσφημιστικών, αλλά και ευθέως απειλητικών για
 τη ζωή και σωματική ακεραιότητα τη δική μου και της οικογένειάς μου.
Θεσσαλονίκη 16 Φεβρουαρίου 2018
​Όπως είναι γνωστό, το μεσημέρι της Κυριακής 21 Ιανουαρίου 2018,
 πραγματοποιήθηκε στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης συλλαλητήριο για το
 θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ. Την ίδια ώρα είχε προγραμματισθεί να 
πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στην Καμάρα, με περιεχόμενο την καταδίκη
 του εθνικισμού και των φασιστικών απολήξεων του συλλαλητηρίου, μέσα από 
τις σοβινιστικές και ακραία εθνικιστικές αντιλήψεις που επιχειρείται να
 καλλιεργηθούν από τη μια και την άλλη πλευρά των συνόρων.
​Ως δημοσιογράφος της ΕΡΤ3, αλλά και ως πολίτης που έχει κάθε δικαίωμα 
να διατηρεί και να εκφράζει δημόσια τη δική του πολιτική θέση απέναντι σε 
σημαντικά κοινωνικά και πολιτικά γεγονότα (τοποθέτηση που αναγκαία 
χρωματίζει πολιτικά με τον ένα ή άλλο τρόπο τη μετάδοση κάθε πληροφορίας),
 την 16 Ιανουαρίου 2018 ανάρτησα στο προσωπικό μου προφίλ στο facebook
 την ακόλουθη λιτή και κατά βάση δημοσιογραφική πληροφορία: «Την Κυριακή 
στις 13:00 στην Καμάρα θα γίνει συγκέντρωση ενάντια σε κάθε εθνικισμό».
Λίγες ημέρες αργότερα και συγκεκριμένα την 20 Ιανουαρίου 2018 (παραμονή
 του συλλαλητηρίου), το εθνικιστικό έντυπο «ΣΤΟΧΟΣ», μέσα από την 
ηλεκτρονική έκδοσή του, κυκλοφόρησε με δημοσίευμα που είχε τον πηχιαίο
 τίτλο: «ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ Δημοσιογράφος της κρατικής ΕΡΤ3 καλεί στην
 ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ αντισυγκέντρωση στην Καμάρα!». Η ανάρτηση αυτή
 συνοδευόταν από screenshot στο οποίο διακρινόταν καθαρά ο λογαριασμός
 και το πρόσωπο μου, ενώ ακολουθούσε το εξής σχόλιο: 
«ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΕΜΕΝΟΙ ΚΑΘΕ ΚΑΡΥΔΙΑΣ ΚΑΡΥΔΙΑ 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ
 ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ… ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ
 ΘΡΑΣΥΤΑΤΟΥ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!».
Το παραπάνω άκρως δυσφημιστικό, προσβλητικό και εξυβριστικό για εμένα
 δημοσίευμα πολιτικού μίσους, που είχε ως αποκλειστικό και καθαρό σκοπό
 την «στοχοποίησή μου», τόσο ως προσώπου όσο και ως δημοσιογράφου,
 κινητοποίησε εναντίον μου φασιστικά και ακροδεξιά στοιχεία από όλη 
την Ελλάδα, αλλά ακόμη και από το εξωτερικό! Πιο συγκεκριμένα, αμέσως
 μετά τη δημοσιοποίησή του, προκάλεσε σωρεία χυδαίων και προσβλητικών
 για το άτομό μου σχολίων μέσα από δεκάδες αναρτήσεις στο διαδίκτυο,
 πολλές από τις οποίες μου κοινοποιήθηκαν και μέσω messenger. 
Το πρόβλημα, ωστόσο, δεν περιορίζεται στην βαριά προσβολή της τιμής
 και της αξιοπρέπειάς μου, αλλά παίρνει σοβαρότερες διαστάσεις, καθώς 
τα περισσότερα από τα μηνύματα αυτά ήταν ευθέως απειλητικά για τη ζωή
 και τη σωματική ακεραιότητα και ασφάλειά μου, όχι μόνο τη δική μου
 αλλά και της οικογένειάς μου, μέσα από έναν κυριολεκτικά διαδικτυακό
 βομβαρδισμό επιθέσεων, είτε από πραγματικά είτε από εικονικά profiles 
διαδικτυακών χρηστών.
Τις αναρτήσεις αυτές, μαζί με το ηλεκτρονικό δημοσίευμα του «Στόχου»,
 επισυνάπτω στο παρόν μου, θέτοντάς τα σε γνώση της Εισαγγελίας 
Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, καταλείποντας στη δική σας διακριτική 
ευχέρεια τη διερεύνηση του θέματος και την αναζήτηση τυχόν ποινικών
 ευθυνών.
Το θέμα έχει ήδη απασχολήσει τη συνέλευση δημοσιογράφων της ΕΡΤ,
 καθώς και την Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης, 
που έχουν εκδώσει σχετικές ανακοινώσεις, τις οποίες ομοίως συνυποβάλλω
 με το παρόν μου