pros peiratikoi!yahoo.gr επιστολή προς πειρατικό ρεπορτάζ
Από 1η Ιουλίου 2017 έχει ξεκινήσει η υποχρεωτική διακίνηση της αλληλογραφίας
με ηλεκτρονικό τρόπο.
Δεν φρόντισαν όμως αυτοί που έπρεπε να φροντίσουν ωστε να μηχανήματα να μπορούν να
λειτουργούν σωστά και επαρκώς ως εκτυπωτές και σαρωτές.
Για να μάθουν λοιπόν οι παροικούντες στον 5ο όροφο του Υπουργείου Ναυτιλίας
τι συμβαίνει, να
τους πληροφορήσουμε ότι η εγγύηση των περίφημων πολυμηχανημάτων konica, που ήρθαν στο
ΥΝΑΝΠ την άνοιξη του 2014 και παρελήφθησαν οριστικά λίγους μήνες μετά, έληξη το Δεκέμβριο
Από το τότε, ό,τι χαλάει στις περισσότερες περιπτώσει δεν φτιάχνεται. Σύμβαση για
επισκευή - συντήρηση δεν υπάρχει, χρήματα για την πληρωμή των ζημιών και την προμήθεια
των ανταλλακτικών πάλι δεν υπάρχουν και οι υπάλληλοι τα πληρώνουν από την τσέπη τους
ή παροπλίζονται εντελώς τα μηχανήματα. Ή αναζητούν έξωθεν χορηγίες (τι κατάντια!!!)
Ποιος όφειλε να ενδιαφερθεί για να υπάρχει συμφωνία επισκευής - συντήρησης; H Διεύθυνση
Προμηθειών (ΔΙΠΕΑ) ή η Διεύθυνση Πληροφορικής (ΔΗΔΕΠ); ;Τι έχουν κάνει;
Αντί λοιπόν από τα Γραφεία του Υπουργών να ενδιαφέρονται για την επαύξηση των συμβούλων
τους κατά οκτώ ακόμα άτομα, προωθώντας σχετικές πράξεις υπουργικού συμβουλίου, ας
καλέσουν τους αρμοδίους Διευθυντές και να τους ρωτήσουν τι ενέργειες έχουν κάνει ώστε να
μην αχρηστευθεί εντελώς όλος αυτός ο εξοπλισμός.
Αν συνεχίσουμε έτσι μέχρι τέλος του έτους, δεν θα μπορεί να σκαναριστεί κανένα έγγραφο
σε μεγάλες Διευθύνσεις και σε Λιμεναρχεία.
Και κάτι άλλο: εκμεταλλευόμενοι το κενό (το μπάχαλο) που υπάρχει στην όλη διαχείριση
του θέματος, έχει εμφανιστεί μια εταιρεία με προσιτά τιμολόγια η οποία πληρώνεται μετρητά;
Αυτό δεν είναι κατάτμηση;
Δεν αποτελεί μονοπωλιακή ανάθεση εργασίας άνευ διαγωνισμού; Τα ξέρετε αυτά;
Θα τα διερευνήσει κανένας;