ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΒΗΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥ, ΟΧΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ "ΤΥΠΟΥ" ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Loading...

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη, 12 Απριλίου 2017

Ενημέρωση επιβατικού κοινού στο λιμένα του Πειραιά!


Ενημέρωση του επιβατικού κοινού πραγματοποιήθηκε σήμερα στο λιμάνι του Πειραιά από
 στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και μέλη της Ένωσης Καταναλωτών
 Ελλάδας.
Η εν λόγω ενημέρωση, στην οποία συμμετείχαν ο Διοικητής της 1ΗΣ Περιφερειακής Διοίκησης
 Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής Υποναύαρχος Λ.Σ. Χαράλαμπος Αϊβαλιώτης,
ο Κεντρικός Λιμενάρχης Πειραιά Αρχιπλοίαρχος Λ.Σ. Κωνσταντίνος Λεοντάρας και ο
Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας κ. Μιχάλης
 Τσιφάκης, πραγματοποιήθηκε ενόψει των μετακινήσεων τις Άγιες ημέρες του Πάσχα,
 προκειμένου γίνουν γνωστά στο ευρύ κοινό τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις όσων
 ταξιδεύουν με επιβατηγά πλοία.  
Στο πλαίσιο της ενημέρωσης μοιράστηκε η επικαιροποιημένη χάρτα δικαιωμάτων
 επιβατών της ακτοπλοΐας, στην οποία περιγράφεται με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων
 το νομικό πλαίσιο για τα δικαιώματα επιβατών που θεσπίστηκε με το Νόμο
 3709/2008 και επικαιροποιήθηκε με το Νόμο 4150/2013 καθώς και το φυλλάδιο επιβάτη,
 με τα διατιμημένα προϊόντα που πρέπει να πωλούνται από τα κυλικεία των πλοίων
 εσωτερικών γραμμών.