ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Ένας σοβαρός , εργατικός και σημαντικός αξιωματικός του Λ.Σ, που έδωσε πάρα πολλά, γιατί πάντα αγαπάει το Λ.Σ- Δημήτρης Σαϊτάκης: "Υποκλίνομαι στην Ελληνική Σημαία την οποία μέχρι σήμερα υπηρέτησα με αίσθημα ευθύνης"!

ΗΡΑΚΛΕΙΟ:  Αλλαγή φρουράς στο λιμεναρχείο Ηρακλείου (φωτο)

WWW-LIMENIKA-NEA.BLOGSPOT.GR-ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ


Η τελετή παράδοσης του Κεντρικού Λιμενάρχη Ηρακλείου από τον ΠΛΟΙΑΡΧΟ Λ.Σ. Δημήτριο Σαϊτάκη στον Αντιπλοίαρχο Λ.Σ. Ευθύμιο Δουβή, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο λιμεναρχείο Ηρακλείου.

Στην ημερήσια διαταγή του ο Δημήτρης Σαιτάκης μεταξύ άλλων ανέφερε:

ΗΔ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Πλοιάρχου ΛΣ Δημήτρη Α. Σαϊτάκη

Αξιωματικοί, Υπαξιωματικοί και Λιμενοφύλακες,
Με απόφαση του Αρχηγού ΛΣ, παραδίδω σήμερα τα καθήκοντα του Κεντρικού Λιμενάρχη του ΚΛ Ηρακλείου στον Αντιπλοίαρχο ΛΣ ΔΟΥΒΗ Ευθύμιο τον οποίο συγχαίρω, και του εύχομαι καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα. 
Απερχόμενος, σήμερα από την διοίκηση του Κ.Λ.Η. αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή και υπερηφάνεια που τον τελευταίο χρόνο υπηρέτησα την ιδιαίτερη πατρίδα μου προσφέροντας υπηρεσίες από τη θέση του Διοικητή της 7ης ΠΕΔΙΛΣ Κρήτης και του Κεντρικού Λιμενάρχη Ηρακλείου.
Μέσα στο χρόνο αυτό, κατορθώσαμε αρκετά, δεδομένων των συνθηκών και του οικονομικού περιβάλλοντος.
Ο κύριος άξονάς μου ήταν το προσωπικό και ότι έχει να κάνει με αυτό, παράλληλα με την εκτέλεση της αποστολής. 
Η βελτίωση των συνθηκών εργασίας, η ενίσχυση των πόρων, ανθρώπινου δυναμικού και επιχειρησιακών μέσων, τέθηκαν στις προτεραιότητές μου και ας μου επιτραπεί να πω ότι πετύχαμε.
Αναβαθμίσαμε τις κτιριακές υποδομές αδαπάνως για το δημόσιο, ενισχύσαμε τις δυνάμεις μας τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό, καθώς το ήδη υπάρχον προσωπικό συμπληρώθηκε με επιπλέον 20 στελέχη, όσο και με επιχειρησιακά μέσα και εξοπλισμό, ενδεικτικά αναφέρω το πλοίο ανοιχτής θαλάσσης 020 και την κάμερα νυχτερινής όρασης, ενώ επίσης «τρέχουν» οι διαδικασίες για την προμήθεια νέου ταχύπλοου μέσου ώστε να ενισχυθεί η περιοχή της Χερσονήσου.
Επιπρόσθετα, αποκαταστήσαμε υφιστάμενες ζημιές πλωτών και χερσαίων μέσων και σήμερα αισθάνομαι ικανοποιημένος ότι τα στελέχη του Κ.Λ.Η. μπορούν και λειτουργούν απρόσκοπτα.
Το έργο που παρήξαμε σε όλους τους τομείς της δράσης μας είναι ορατό.
Η πρόληψη και η καταστολή του οργανωμένου εγκλήματος στο πλαίσιο της άσκησης δημόσιας και κρατικής ασφάλειας και ειδικότερα η αντιμετώπιση της δράσης οργανωμένων κυκλωμάτων που δραστηριοποιούνται σε διάφορες εγκληματικές δραστηριότητες όπως η παράνομη διακίνηση μεταναστών, το λαθρεμπόριο προϊόντων καπνού και η διακίνηση ναρκωτικών ουσιών ήταν μία από τις κύριες προτεραιότητες μου, όπου κατεγράφη  σημαντικός  αριθμός επιτυχιών.
Παράλληλα ο έλεγχος για την εφαρμογή των κανονισμών ασφάλειας ναυσιπλοΐας που διασφαλίζουν την τήρηση και τον έλεγχο εφαρμογής των κανόνων ναυτικής ασφάλειας στα πλοία και τις λιμενικές εγκαταστάσεις, των όρων ασφαλούς διαχείρισης των πλοίων, η προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, η εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας για την πρόληψη και την καταπολέμηση της ρύπανσης του θαλασσίου περιβάλλοντος, ο θαλάσσιος τουρισμός και η αστυνόμευση της θαλάσσιας αλιείας αποτέλεσαν τον έτερο πόλο της  δράσης του Κ.Λ. Ηρακλείου με ιδιαίτερα αξιόλογη και σημαντική δραστηριότητα.
Περαιτέρω εστιάσαμε στην απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων τόσο των επαγγελματιών του χώρου όσο και των ιδιωτών. Σε κάθε περίπτωση εργαστήκαμε με εξωστρέφεια αναδεικνύοντας κάθε φορά το παραχθέν έργο και γι’ αυτό εισπράξαμε την αναγνώριση της τοπικής κοινωνίας.
Ανέλαβα πολλές φορές ευθύνες που δεν αναλογούσαν στην θέση μου φέροντας τις εις πέρας αναλογιζόμενος πάντα το δημόσιο συμφέρον όπως η αερομεταφορά των εγκλωβισμένων στο νησί μαθητών λόγω απεργιακών κινητοποιήσεων και η ανάληψη του βάρους της διαπραγμάτευσης για την εξομάλυνση της έκρυθμης κατάστασης μεταξύ αγροτών και ναυτικών  κατά τις πρόσφατες απεργιακές κινητοποιήσεις. 
Γενικά, ότι επετεύχθη αυτό το χρόνο έγινε κατορθωτό με την ομαδική προσπάθεια και μέσα σε ένα κλίμα σύνεσης, λογικής και ηρεμίας, το οποίο δημιουργούσε μεταξύ άλλων και ηθικό μέσα στο δύσκολο περιβάλλον που κληθήκαμε να λειτουργήσουμε. 
Σήμερα αποχωρώ έχοντας ένα αίσθημα πληρότητας και την πεποίθηση ότι εκτέλεσα την αποστολή μου με την δική σας υποστήριξη και βοήθεια και γι’ αυτό σας ευχαριστώ.
Ολοκληρώνω τη σταδιοδρομία μου, πλήρης συναισθημάτων, απόλυτα ευτυχής και ευγνώμων. Αύριο δεν θα είναι τίποτε όμοιο με το χθες για μένα. Η αγάπη μου όμως για το Λιμενικό Σώμα  θα παραμείνει για πάντα άσβεστη σπίθα στην καρδιά μου, η δε σκέψη μου θα είναι πάντοτε δίπλα σε όλους τους συναδέλφους, που δίνουν την καθημερινή μάχη για την πατρίδα.
Πιστέψτε με, τα 37 χρόνια στο Λιμενικό Σώμα  ήταν ένα υπέροχο και συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο συγκινήσεις, έντονα συναισθήματα, υπερηφάνεια, τιμή και καθήκον.Υπήρχαν δύσκολες και εύκολες στιγμές όμως με ιδεολογικό υπόβαθρο τις στρατιωτικές αρετές προχωρούσα και έφτασα εδώ με την βοήθεια του Θεού. Ένοιωσα πρωτόγνωρα και απίστευτα συναισθήματα. Γνώρισα καταπληκτικούς ανθρώπους και δημιούργησα φιλίες ζωής. Όλα αυτά τα θεωρώ ευλογία.
Συνάδελφοι και συνεργάτες, ως ένα κομμάτι του Λιμενικού Σώματος, είστε άνθρωποι με καταπληκτικές ικανότητες που συνθέτουν μία ομάδα απίστευτης δυναμικής. Σας καλώ να συνεχίσετε με πίστη, αφοσίωση και αισιοδοξία, όλοι μαζί, ενωμένοι, κοιτάζοντας πάντα μπροστά.
Αποχαιρετώντας σας λοιπόν θα ήθελα να ευχαριστήσω τις Πολιτικές και Στρατιωτικές Ηγεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας που με στήριξαν καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης των καθηκόντων μου, όλους τους Διοικητές μου και προϊσταμένους μου, οι οποίοι συνεισέφεραν στη Στρατιωτική μου Παιδεία με τις κατευθύνσεις και τις οδηγίες τους, όλους τους συνεργάτες μου, όλους όσους υπηρέτησαν υπό τις διαταγές μου, για την ευσυνείδητη εκτέλεση των καθηκόντων τους και τη βοήθεια που μου παρείχαν κάθε φορά


Παράλληλα ευχαριστώ τις πολιτικές και στρατιωτικές αρχές, ιδιαίτερα τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρναουτάκη και τον Δήμαρχο Ηρακλείου κ. Βασίλη Λαμπρινό, καθώς και τα ΜΜΕ του ν. Ηρακλείου αλλά και της Κρήτης για την καλή συνεργασία που είχαμε.
Θα ήταν μεγάλη παράλειψη από την πλευρά μου να μην αναφερθώ επίσης στον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης κ.κ. Ειρηναίο, που ήταν πάντα κοντά μας όχι μόνο με τις προσευχές και τις ευλογίες του αλλά και την ανταπόκριση και ουσιαστική συνδρομή του στην υλοποίηση της  πρωτοβουλίας μου για την εκδήλωση τιμητικής διάκρισης του Λιμενικού Σώματος και των στελεχών του για την προσφορά τους στο μεταναστευτικό και την διάσωση χιλιάδων ανθρώπων.
Ευχαριστώ επίσης τους γονείς μου και τους δασκάλους μου για τις Αρετές και τις Αξίες που με δίδαξαν καθώς και την σύζυγο και τα παιδιά μου, για την υπομονή που επεδείκνυαν και τη συνεχή υποστήριξή τους στις αποφάσεις μου. 
Τέλος, ευχαριστώ όλους εσάς που είστε εδώ παρόντες στη τιμητική αυτή τελετή παράδοσης – παραλαβής. 
Υποκλίνομαι στην Ελληνική Σημαία την οποία μέχρι σήμερα υπηρέτησα με αίσθημα ευθύνης.
Κλείνω ένα σημαντικό κεφάλαιο της ζωής μου και είμαι έτοιμος να συνεχίσω ανοίγοντας ένα καινούριο με θετική και δημιουργική παρουσία.
Σας ευχαριστώ θερμά.



Ο Κεντρικός  Λιμενάρχης
Πλοίαρχος  Λ.Σ. Δημήτρης Α. ΣΑΪΤΑΚΗΣ
----------------------------------------------------------------
 Ο νέος λιμενάρχης Ε.Δουβής μεταξύ άλλων ανέφερε:

"Αξιωματικοί, Υπαξιωματικοί και Λιμενοφύλακες του Κεντρικού Λιμεναρχείου και προσωπικό του Πλοηγικού Σταθμού Ηρακλείου, επιτελείτε ένα έργο για το οποίο πρέπει να νιώθετε όχι μόνο υπερήφανοι, αλλά και σπουδαίοι. Πρέπει να νιώθετε έτσι, διότι με τις αξιέπαινες προσπάθειές σας, επί 24ώρου βάσεως, 365 ημέρες το χρόνο, συχνά υπό αντίξοες συνθήκες, πράττετε στο ακέραιο το καθήκον σας προς την Πολιτεία και φέρνετε σε πέρας το έργο που σας έχει ανατεθεί. Τις δύσκολες αυτές ώρες που περνά η χώρα και κάθε ένας από μας χωριστά, σας καλώ να παραμείνετε ψύχραιμοι και αξιοπρεπείς και να συνεχίσετε ως επαγγελματίες να πράττετε το καθήκον σας, όπως μέχρι σήμερα κάνετε. Θα είμαι δίπλα σας ως συνάδελφος και συνεργάτης σε κάθε υπηρεσιακό, ή και προσωπικό εφόσον το επιθυμείτε, θέμα. Επιθυμία μου είναι η τήρηση και εφαρμογή όλων όσων αναφέραμε στον όρκο που δώσαμε προς την Πολιτεία, ενώπιον του Θεού, με γνώμονα πάντα, το σεβασμό και την προστασία των ανθρώπινων αξιών, καθώς αυτό αποτελεί πρωταρχική υποχρέωση κάθε ευνομούμενης και δημοκρατικής Πολιτείας.

Αρχή μου είναι «το διοικείν διά του παραδείγματος». Πιστεύω στην έννοια «σύνολο-ομάδα» και όχι σε μονάδες, που ΑΝ και ενίοτε ικανές, παραμένουν μονάδες. Ως συνάδελφος και συνεργάτης σας, ζητώ την στήριξή σας. Η κοινή μας δέσμευση προς την Πολιτεία, αλλά και η κοινή μας υπηρεσιακή πορεία, να είστε σίγουροι ότι από πλευράς μου, θα εμπλουτισθεί με συναδελφική αλληλεγγύη, συνεργασία, εμπιστοσύνη και προσήνεια. Ζητώ όμως παράλληλα από σας, αφενός την συνεργασία σας για την πραγματοποίηση κάθε στόχου που θα θέσουμε στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας, αφετέρου, τα λόγια, το ήθος και οι πράξεις σας κατά την εκτέλεση των καθηκόντων σας, να αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση.

Συνάδελφοι, το όραμα, ο αλτρουισμός και η πειθαρχία αποτελούν τις σημαντικότερες αρετές του ενστόλου. Να θυμάστε πάντα ότι η πίστη σε ιδανικά και αξίες, το ήθος, η δικαιοσύνη, η εντιμότητα, η εργατικότητα, η ευρύτητα αντίληψης, ο σεβασμός προς τον πολίτη και τα ανθρώπινα δικαιώματα, σε συνδυασμό με ακεραιότητα του χαρακτήρα, μας οδηγούν να πράττουμε ενσυνείδητα το καθήκον μας, να πράττουμε το σωστό, τοποθετώντας πολλές φορές τον εαυτό μας στο επίπεδο εκείνων που μας ακούνε, μας βλέπουν και μας κρίνουν, προκειμένου να δημιουργηθεί μια σχέση εμπιστοσύνης με τον Πολίτη".