ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ – ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΟΥ
19/12/2016
Ο στόλος της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου ήταν γερασμένος, καθώς είχε να
ανανεωθεί εδώ και δεκαετίες. Το ζήτημα αυτό, ήταν από τα βασικά προβλήματα που
είχε να αντιμετωπίσει η Δημοτική Αρχή.
Σε
δύο χρόνια, ο Δήμος αγόρασε 6 νέα απορριμματοφόρα, 2 φορτηγά και 2 σάρωθρα,
συνολικού κόστους 1,2 εκατομμυρίων ευρώ. Τα χρήματα δόθηκαν από τα δημοτικά
τέλη που καταβάλλουν ανελλιπώς οι δημότες για την καθαριότητα, μέσω του
λογαριασμού της ΔΕΗ και τα οποία ο Δήμος οφείλει να τα επιστρέφει στους
πολίτες, ενισχύοντας τις υπηρεσίες καθαριότητας.
Η
ανανέωση του στόλου, η οποία πρόκειται να συνεχιστεί, έχει ως άμεσο αποτέλεσμα
την βελτίωση της απόδοσης των υπηρεσιών καθαριότητας.
ΤΟ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
