ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ!

 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ – ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

19/12/2016
Ο στόλος της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου ήταν γερασμένος, καθώς είχε να ανανεωθεί εδώ και δεκαετίες. Το ζήτημα αυτό, ήταν από τα βασικά προβλήματα που είχε να αντιμετωπίσει η Δημοτική Αρχή.

Σε δύο χρόνια, ο Δήμος αγόρασε 6 νέα απορριμματοφόρα, 2 φορτηγά και 2 σάρωθρα, συνολικού κόστους 1,2 εκατομμυρίων ευρώ. Τα χρήματα δόθηκαν από τα δημοτικά τέλη που καταβάλλουν ανελλιπώς οι δημότες για την καθαριότητα, μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ και τα οποία ο Δήμος οφείλει να τα επιστρέφει στους πολίτες, ενισχύοντας τις υπηρεσίες καθαριότητας.
Η ανανέωση του στόλου, η οποία πρόκειται να συνεχιστεί, έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την βελτίωση της απόδοσης των υπηρεσιών καθαριότητας.


ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ