www.mediatvnews.gr
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου η εκδοτική εταιρεία της εφημερίδας “Μακεδονία” που έχει επί 11 μήνες απλήρωτους εργαζόμενους με τις πλάτες συνδικαλιστών της ΕΣΗΕΜΘ και έστειλε με θρασύτητα εξώδικο σε συνδικαλιστή επειδή τολμάει να αγωνίζεται, έκανε την περίφημη ημερίδα της. Στην οποία παραβρέθηκε πλειάδα κυβερνητικών στελεχών και στελεχών της Ν.Δ. (Για να στηρίξουν την ανάπτυξη του εκδότη που δεν πληρώνει εργαζόμενους προφανώς). Το γεγονός θα προστίθονταν σε όλα τα άλλα αν οι διοργανωτές δεν ζητούσαν την προστασία της αστυνομίας για να “προστατευθούν” από τους διαμαρτυρόμενους.
Το τραγικό είναι πως η συγκεκριμένη που εργάζεται στη “Μακεδονία” και στην “Αυγή” δεν ήταν η μόνη
υπέρ της εργοδοσίας που δεν πληρώνει. Μαζί της βρίσκονταν όλα τα μέλη του προεδρείου
της ΕΣΗΕΜΘ στην αίθουσα, σκύβοντας το κεφάλι στον ιδιοκτήτη της εφημερίδας που έχει
απλήρωτο τόσους εργαζόμενους. Το ακόμη πιο τραγικό είναι πως ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΜΘ
ψήφισε λευκό στην απόφαση καταδίκης της εφημερίδας από την ΠΟΕΣΥ. Και όχι μόνο.
Συνδικαλιστές από τη Θεσσαλονίκη προσπαθούσαν να πείσουν απλήρωτους εργαζόμενους
να …μην κάνουν φασαρία και να μην διαμαρτυρηθούν στην Ημερίδα γιατί η εφημερίδα
θα …κλείσει!
Μετά και από αυτά τα γεγονότα είναι φανερό πως η ιδιοκτησία της εφημερίδας “Μακεδονία”
δεν έχει να φοβάται τίποτε. Φροντίζουν οι συνδικαλιστές της ΕΣΗΕΜΘ που ίσως να έχουν
και δεύτερες δουλειές, να λειτουργεί με απλήρωτους εργαζόμενους και σιτιζόμενη από κρατικές ενισχύσεις…
( Για τα γεγονότα μπορείτε να δείτε και το σχετικό βίντεο εδώ στη σελίδα
του dailythess.gr)